Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Sporočila za javnost

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

23. Aug 2007
Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 23.08 objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 2. četrtletje in 1. polletje 2007. Primerjava podatkov na letni ravni za 2. četrtletje 2007 s podatki za 2. četrtletje 2006 in 1. polletje 2007 s podatki za 1. polletje 2006 pokaže, da dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, sledijo jim Delo, Dnevnik, Večer in Finance. Nespremenjen ostaja tudi vrstni red tednikov, najvišjo prodano naklado ima Nedeljski Dnevnik pred Nedelom in Lady. Največjo prodano naklado med 14-dnevniki še vedno beleži Anja, med mesečniki Cosmopolitan, med dvomesečniki pa Naš Dom. Med brezplačniki z najvišjo brezplačno distribuirano naklado za 2. četrtletje je še vedno tednik Žurnal, ob koncu četrtletja pa se je brezplačnikom pridružil novinec, Total tedna. Največjo distribuirano naklado med prilogami tudi tokrat beleži Vikend. Rast prodane naklade v primerjavi z 2. četrtletjem in 1. polletjem 2006 beležijo: dnevnik Finance, tedniki Mag, Mladina in 7 dni, mesečniki Men's Health, Cosmopolitan in Najlepše ljubezenske zgodbe Barbare Cartland, dvomesečnik Ambient, brezplačnika Žurnal in Bukla, med prilogami pa rast distribuirane naklade izkazujejo priloge Pilot, Polet, Moj dom in Nika.

Projekt, ustanovljen junija 2004 pod okriljem SOZ, poteka tekoče ter skladno z zastavljeno časovnico in cilji. 23. avgusta 2007 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.si, dopolnili s podatki za 2. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike in podatki za 1. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna.

Podatki o nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike pa podatek o distribuirani nakladi. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta pa zagotovo je, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Podatki iz RPN so za uporabnike brezplačni in javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice: www.soz.si/projekti/rpn

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Prešernova družba, Salomon, Studio Moderna Storitve, Umco, Videotop, Žurnal media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Image Management.

  • Predvideni datumi objav podatkov za leto 2007: 
    23. november 2007 - podatki za 3. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 22. februar 2008 - podatki za 2. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!