Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Sporočila za javnost

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

23. Maj 2007

Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 23. maja objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje 2007. Primerjava podatkov za 1. četrtletje 2007 s podatki za 1. četrtletje 2006 pokaže, da dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, sledijo jim Delo, Dnevnik, Večer in Finance. Najvišjo prodano naklado med tedniki ima še vedno Nedeljski Dnevnik pred Lady, Nedelom in Družino. Brezplačnik z najvišjo brezplačno distribuirano naklado ostaja Žurnal. Majhno rast prodane naklade v primerjavi s 1. četrtletjem 2006 beležijo dnevnik Finance ter tednika Mag in Hopla, med prilogami pa rast distribuirane naklade izkazuje priloga Dnevnika – Pilot.

Če pa primerjamo podatke 1. četrtletja 2007 s podatki za 4. četrtletja 2006, vidimo, da pri dnevnikih tudi pri tej primerjavi na prvih štirih mestih ni sprememb. Najvišjo prodano naklado med tedniki ima še vedno Nedeljski Dnevnik, Lady pa je na drugem mestu ponovno prehitela Nedelo. Majhno rast prodane naklade v primerjavi s 4. četrtletjem 2006 izkazujejo tednika Mag in Hopla, med prilogami pa rast distribuirane naklade beleži priloga Dnevnika – Pilot, med brezplačniki pa tednik Žurnal.

Projekt, ustanovljen junija 2004 pod okriljem SOZ, poteka tekoče ter skladno z zastavljeno časovnico in cilji. 23. maja 2007 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu SOZ, dopolnili s podatki za 1. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Projektu RPN se je v tem obdobju pridružil še en pristopnik: Image Management iz Ljubljane – podatki Image Managementa bodo kmalu zajeti v preglednici podatkov.

Podatki o nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike pa podatek o distribuirani nakladi. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta pa zagotovo je, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Podatki iz RPN so za uporabnike brezplačni in javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice.

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Prešernova družba, Salomon, Studio Moderna Storitve, Umco, Videotop, Tedenski Žurnal, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Image Management.

Predvideni datumi objav podatkov za leto 2007

  • 22. avgust 2007 - podatki za 1. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 2. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
  • 23. november 2007 - podatki za 3. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 22. februar 2008 - podatki za 2. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!