Novice SOZ splošne
MOSS razkriva nov tip poročila za optimalni izbor medijev
Katere medije vključiti v marketinške kampanje ter kako jih kombinirati, da dosežemo največji učinek znotraj izbrane ciljne skupine.
MOSS - raziskava merjenja obiskanosti slovenskih spletnih strani je predstavila nov tip poročila – TURF (Total Unduplicated Reach and Frequency).
TURF analiza je dragoceno orodje, ki nam omogoča, da bolje razumemo potencialni doseg ciljne skupine in učinkovitost oglaševalskih kampanj. Cilj analize je identificirati optimalno kombinacijo medijev, ki bo zagotovila največji potencialni učinek na izbrano ciljno občinstvo. Z rezultati TURF analize tako bolje in hitreje načrtujemo strategijo izbora ter dosežemo najboljše rezultate.
Primeri uporabe TURF analize so izjemno uporabni pri odločanju o številu in predvsem kombinaciji medijev, ki jih velja vključiti v naše oglaševalske kampanje. Na podlagi analize se lahko odločimo, ali dodajanje novega medija poviša potencialni doseg v taki meri, da se nam dodatna investicija izplača, ali pa ostanemo pri obstoječi kombinaciji medijev, ki nam zagotavlja zadovoljivo stopnjo dosega in je finančno upravičena.
Mnogi se boste razveselili najnovejše različice TURF poročila tudi zato, ker ta ni več omejena le na maksimizacijo dosega ciljnega občinstva, temveč omogoča iskanje optimalne kombinacije izbranega števila medijev glede na mnoge druge medijske spremenljivke. To pomeni, da lahko od zdaj naprej najdemo najbolj učinkovito kombinacijo medijev tudi glede na povprečno število obiskov, trajanje obiska, število ogledanih strani na obisk in druge pomembne metrike.
Nove možnosti, ki jih prinaša posodobljena različica TURF analize, tako omogočajo še natančnejše načrtovanje marketinških kampanj in s tem optimizacijo finančnih vložkov v oglaševanje.
Za kratko predstavitev delovanja TURF analize nas lahko kontaktirate na [email protected] in [email protected].