Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMOSS razkriva nov tip poročila za optimalni izbor medijev

Novice SOZ splošne

MOSS razkriva nov tip poročila za optimalni izbor medijev

17. Maj 2023

Katere medije vključiti v marketinške kampanje ter kako jih kombinirati, da dosežemo največji učinek znotraj izbrane ciljne skupine.

MOSS - raziskava merjenja obiskanosti slovenskih spletnih strani je predstavila nov tip poročila – TURF (Total Unduplicated Reach and Frequency).

 

 

 

 

 

TURF analiza je dragoceno orodje, ki nam omogoča, da bolje razumemo potencialni doseg ciljne skupine in učinkovitost oglaševalskih kampanj. Cilj analize je identificirati optimalno kombinacijo medijev, ki bo zagotovila največji potencialni učinek na izbrano ciljno občinstvo. Z rezultati TURF analize tako bolje in hitreje načrtujemo strategijo izbora ter dosežemo najboljše rezultate.

Primeri uporabe TURF analize so izjemno uporabni pri odločanju o številu in predvsem kombinaciji medijev, ki jih velja vključiti v naše oglaševalske kampanje. Na podlagi analize se lahko odločimo, ali dodajanje novega medija poviša potencialni doseg v taki meri, da se nam dodatna investicija izplača, ali pa ostanemo pri obstoječi kombinaciji medijev, ki nam zagotavlja zadovoljivo stopnjo dosega in je finančno upravičena.

Mnogi se boste razveselili najnovejše različice TURF poročila tudi zato, ker ta ni več omejena le na maksimizacijo dosega ciljnega občinstva, temveč omogoča iskanje optimalne kombinacije izbranega števila medijev glede na mnoge druge medijske spremenljivke. To pomeni, da lahko od zdaj naprej najdemo najbolj učinkovito kombinacijo medijev tudi glede na povprečno število obiskov, trajanje obiska, število ogledanih strani na obisk in druge pomembne metrike.

Nove možnosti, ki jih prinaša posodobljena različica TURF analize, tako omogočajo še natančnejše načrtovanje marketinških kampanj in s tem optimizacijo finančnih vložkov v oglaševanje. 

Za kratko predstavitev delovanja TURF analize nas lahko kontaktirate na [email protected] in [email protected].

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!