Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMarko Kolbl je Oglaševalska osebnost

Novice SOZ splošne, Domače novice

Marko Kolbl je Oglaševalska osebnost

3. Mar 2020

Marko Kolbl je v zunanjem oglaševanju prisoten že od srede 90-ih let prejšnjega stoletja, ko se je področje zunanjega oglaševanja v Sloveniji šele oblikovalo. Že takrat je imel vizijo, da želi Europlakat popeljati do vodilnega ponudnika zunanjega oglaševanja na slovenskem trgu – kar mu je tudi uspelo. Z ekipo je postavili premišljeno mrežo panojev, s katero je pokrili vso Slovenijo. Že tedaj je uvidel, da razvoj posla ni mogoč brez sočasnega razvoja stroke.

Marko Kolbl je poskrbel za pomemben mejnik v slovenski stroki zunanjega oglaševanja. Pod okriljem Europlakata je bila Slovenija ena od prvih držav na svetu, ki je uvedla valutne podatke o dosegu in frekvenci v okviru projekta OMEX (Outdoor Media Exposure). Ta mednarodni industrijski raziskovalni projekt je tudi na področju zunanjega oglaševanja postavil standarde za konsistentno in stvarno merjenje velikosti občinstev. Na Slovensko oglaševalsko zbornico pa je naslovil pobudo, da bi se ravno pod njenim okriljem vzpostavilo  raziskovanje velikosti občinstev v zunanjem oglaševanju.
 
Pod Kolblovim vodstvom je Europlakat beležil intenzivno rast poslovanja zaradi uvajanja novih oglaševalskih formatov in orodij zunanjega oglaševanja. Prepoznan pa je bil tudi kot zaupanja vreden partner za oglaševalski posel tudi pri največjem specializiranem ponudniku zunanjega oglaševanja, skupini JCDecaux. Slednji velja za motor razvoja stroke in je hkrati tudi vodilno podjetje v zunanjem oglaševanju in na področju inovacij v svetovnem merilu. 
 
Europlakat je eno prvih podjetij v Sloveniji, ki se je lotilo projektov javno-zasebnega partnerstva. Model dolgoročnega sodelovanja z mesti namreč vključuje postavitev in vzdrževanje avtobusnih nadstrešnic v zameno za oglaševalske objekte. Rezultat tovrstnega partnerstva je tudi zelo uspešen in priljubljen sistem izposoje koles, kjer se beležijo več kot milijon izposoj. Na takšen način / preko javno-zasebnih partnerstev / so se pri Europlakatu, pod Kolblovim vodstvom, lotevali uvajanja novih produktov na najboljših lokacijah v mestih. V minulih dveh desetletjih so tako v Slovenijo pripeljali svetlobne vitrine, metrolighte in tudi digitalne zaslone, ki so nameščeni na najboljših lokacijah v samem centru Ljubljane.
 
Marko Kolbl pa  ni zgolj in samo direktor ter solastnik podjetja Europlakat, je tudi ustanovitelj in lastnik radijskih postaj. Njegova ljubezen do glasbe je botrovala ustanovitvi radijske postaje Hitradio Center in prve slovenske radijske postaje za ljubitelje rock glasbe, Rock Radia. Tudi na radijskem področju je Kolbl z ekipo oral ledino z novimi pristopi in orodji. Zgodaj so prepoznali priložnosti za povezovanje radijskega medija z digitalnim svetom in družabnimi omrežji, kjer imajo danes več kot 200.000 sledilcev. 
 
Gospodarska zbornica Slovenije je Marku Kolblu leta 2012 podelila Nagrado za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke. Svoje dolgoletne izkušnje v poslu pa rad deli tudi kot mentor mladimi podjetnikom.

 

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!