Novice SOZ splošne
Futura DDB je oglaševalska agencija leta 2020
Na zaključni prireditvi 29. Slovenskega oglaševalskega festivala je Futura DDB prejela naziv oglaševalske agencije leta 2020. Za projekt Mlečne knjige, ki ga ustvarja za Spar Slovenija, je prejela še nagrado SOF SOF-a in 5 zlatih nagrad. Z eno zlato in eno srebrno nagrado je bil nagrajen projekt Vzajemna 20, Bjana Blanc de Noir pa je prejela srebro. Futura DDB je tako skupaj dobila 9 nagrad. In po devetih letih zopet stopila na oder kot agencija leta. Futura DDB je nagrado agencija leto osvojila enajstič in ostaja največkrat nagrajena kreativna agencija v Sloveniji.
”V zadnjem obdobju smo se ukvarjali predvsem s svojimi naročniki in sami s seboj ter bistveno manj s prijavami na kreativne festivale. Nagrada agencija leta je zato prijetno presenečenje, a s tem seveda nič manj dobrodošla. Prišla je ravno ob pravem času. Po prenovi internih procesov in popolni integraciji storitev nanjo gledamo kot na dodatno potrditev, da smo pripravljeni na izzive današnjega časa. Futura DDB, agencija leta, pa seveda nismo storitve in procesi, ampak predvsem ljudje. Mislim, da smo agencija z najnižjo fluktuacijo zaposlenih in agencija z najdlje trajajočimi partnerstvi s posameznimi naročniki. »Quick-fixi« nikoli niso bili naša taktika, projekte smo vedno snovali z mislimi na čim večjo in dolgoročno korist naročnika. Prisegamo na pristne in dolgotrajne odnose tako z zaposlenimi kot naročniki. Verjamemo v neprestano učenje in rast, saj lahko le z znanjem in taktikami, ki so korak pred konkurenco, delamo najboljše projekte za svoje naročnike. V tem turbulentnem letu 2020 se je ponovno izkazalo, da smo futuristi predana, povezana, solidarna ekipa, ki za skupne cilje zna stopiti skupaj in se hitro ter prožno prilagoditi vsaki situaciji. Nagrado zato posvečam vsem zaposlenim! Hkrati pa je nagrada tudi neke vrste tolažba za vse nerealizirane ideje! Za naročnike pa primer dobre prakse, ki dokazuje, da natečaji največkrat niso pravi začetek uspešnega sodelovanja ali garancija za uspeh.« je največjo nagrado SOF-a komentirala Mija Gačnik Krpič, direktorica Future DDB.
Najuspešnejši projekt leta 2019, Mlečne knjige, ki ga Futura DDB ustvarja za Spar Slovenija, je prejel še pet zlatih nagrad v kategorijah spletne in mobilne komunikacije, komunikacije na družbenih omrežjih, integrirano komuniciranje, aktivacija, doseg in inovativnost. Inovativna in družbenokoristna akcija se je začel na družbenih omrežjih, kjer je priljubljen slovenski pisatelj Boštjan Gorenc Pižama pozval sledilce Facebook strani Spar Slovenija, da mu pomagajo pri pisanju dveh pravljic. Pravljici pa nista ostali le na spletu, ampak so ju v Spar Slovenija natisnili na embalažo svojega trajnega mleka. Kupci so ob nakupu napitka, ki je zelo pogosto sestavni del otroških večerij, dobili še pravljico. Akcijo so nadgradili še z donacijo slovenskim šolskim knjižnicam, ki bo osnovnošolcem zunaj urbanih središč Slovenije pomagala, da posežejo po sveži literaturi. Mlečne knjige so bile opažene tudi v tujini, ravno v preteklih dneh so na največjem oglaševalskem dogodku v Aziji, Adstars, prejele kristalno nagrado, ta teden pa so se uvrstile tudi med finaliste Cresta Awards, kjer konkurirajo najboljšim delom na svetu!
Žirija 29. SOF-a je jubilejni akciji Vzajemna 20, ki jo je Futura DDB pripravila za zavarovalnico Vzajemna, podelila zlato nagrado za obrtno odličnost v režiji in srebrno nagrado za film. Vzajemna 20 izpostavi solidarnost, vrednoto, ki je zapisana v DNK Vzajemne zdravstvene zavarovalnice. Prav zaradi te je Vzajemna v svojem ustroju drugačna zavarovalnica; ni delniška družba, ampak deluje po načelu vzajemnosti. To pomeni, da vsi njeni člani (torej zavarovanci) solidarno zagotavljajo varnost vsakega posameznika.
Srebrno nagrado za oblikovanje je dobila posebna »director's cut« serija penine Bjana Blanc de Noir. Gre za prvo slovensko belo penino, narejeno izključno iz črnega grozdja pinot noir. Temu je sledilo oblikovanje: tako kot se pod temno lupino grozdja skriva bela grozdna jagoda, je svetla penina polnjena v temno embalažo.
Agencija Futura DDB je lani praznovala 30 let delovanja, avgusta 2020 pa je preimenovala in integrirala svojo zagrebško podružnico Futura DDB, ki je do letos delovala z imenom Innovo DDB. S tem je Futura DDB še okrepila sodelovanje in prenos znanja, izkušenj ter poznavanja različnih trgov med ekipama in okrepila svojo pozicijo v regiji.