Novice SOZ splošne
Enzo Smrekar, MBA, predsednik uprave Droge Kolinske d.d.in glavni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi, je letošnji dobitnik naziva Oglaševalska osebnost
Ljubljana, 6. marec 2018 - Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske d.d. in glavni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. Nagrado bo prejel 13. aprila, na petkovi zaključni prireditvi 27. SOF.
Enzo Smrekar je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem in mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. Sodeloval je pri integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD, Droga in Kolinska) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupe.
Je tudi certificiran coach z diplomama Coaching and Mentoring na Oxford Brookes University ter NLP Richard Bandler – Society in pro bono coach in mentor številnim mladim podjetnikom ter managerjem v programih CEED, IEDC MBA, YES Yunior ter Amcham Young Profesionals.
Enza Smrekarja odlikuje predvsem izjemen poslovni instinkt, prava mera drznosti, intelektualna širina in hkrati sposobnost prepoznavanja pomembnih podrobnosti ter njihovo povezovanje v "veliko sliko". Svojo trženjsko naravnanost in razumevanje je razvijal v dolgoletnem delu za tuje multinacionalke, v neprestanem izobraževanju, tako formalnem, kot neformalnem in predvsem v iskanju vedno novih izzivov. Nikoli ni bil konformist, zanimala so ga področja, ki se jih da urediti, razviti, izboljšati.
Najbrž se je tudi zato kot tržnik v najširšem smislu besede pridružil ekipi, ki je leta 2005 združila poslovanje Droge in Kolinske v Drogo Kolinsko, prevzela Grandprom in Soko štark, poenotila poslovni model, prečistila portfelj blagovnih znamk in izdelkov in dala Argeti, Donatu Mg, Cockti in Barcaffeju močno trženjsko razumevanje in energijo.
Za upravljanje in vodenje je Enzo Smrekar izbral blagovno znamko Argeta, ki jo vodi tudi v sistemu Atlantic Grupa in jo je skupaj s svojo ekipo, za katero pravi, da je zanesljivo najboljša v regiji, v desetih letih pripeljal od 30 do 90 mio EUR prometa, s tretje na prvo pozicijo v državah regije in na vodilno tržno pozicijo tudi v Avstriji in Švici. Danes je Argeto moč kupiti na 28-ih trgih širom sveta, v ZDA pa je konec lanskega leta startala tudi proizvodnja za severnoameriški trg. Pod njegovim vodstvom je blagovna znamka, poleg številnih nacionalnih Effijev, prejela kar dve evropski nagradi Euro Effie za komunikacijsko učinkovitost. Pomemben trženjski precedens pa je zaščita oranžne barve Argete kot blagovne znamke.
Enzo Smrekar svoje bogato znanje deli s kolegi znotraj Atlantic Grupe, pa tudi s širšo javnostjo, saj kot govorec ali udeleženec razprav sodeluje na številnih poslovnih in trženjskih dogodkih, najraje pa se odzove povabilom na pogovore z mladimi, ki se izobražujejo v trženju. Od 2007 je bil aktivni član in predsednik SZO, član upravnega odbora SOZ, predsednik programskega sveta 17. Slovenske marketinške konference in član številnih strokovnih žirij, med drugim dvakrat član drugostopenjske žirije Euro Effie.
S svojim delom je močno zaznamoval zadnje desetletje oglaševalske stroke, nesporen je njegov prispevek k povezovanju učinkovitosti in kreativnosti v oglaševalski industriji. Rezultat izjemnega občutka in sposobnosti za trženje in vodenje se je odrazil v pozitivnih spremembah, napredku in uspešnosti tudi v projektih, ki jih je prevzel, in niso del poslovnih obveznosti v Atlantic Grupi. Eno takšnih področji je predsednikovanje Smučarski zvezi Slovenije, ki v njegovem mandatu beleži številne preboje na rezultatskem, marketinškem in finančnem področju. Aktiven je tudi kot Guverner v upravnem odboru AmCham Slovenija in kot predsednik upravnega odbora Prva osebna zavarovalnica d.d.
Avtor fotografije: Jure Makovec