Novice SOZ splošne
Člani SOZ ponovno izbirajo Oglaševalca leta
Oglaševalec leta je tradicionalna letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalske zbornica. Izbor za Oglaševalca leta 2017 bo potekal v treh krogih, v prvih dveh sodelujejo člani SOZ, dragocene točke prinašajo tudi nagrade na področju tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v preteklem letu. V zaključnem, tretjem krogu glasujejo še člani sedemčlanske komisije. Priznanje bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad na 27. SOF, 13. aprila 2018 v Portorožu.
Kaj odlikuje Oglaševalca leta?
Način izbora Oglaševalca leta 2017 izpostavlja zlasti naslednja izhodišča / kriterije:
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2017 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2017;
- kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin;
- osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. V tokratnem izboru točke prinašajo nagrade Effie ® Slovenija 2016, ki so bile podeljene aprila 2017 na 26. SOF;
- spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov (še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse) ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
Tudi izbor Oglaševalca leta 2017 bo potekal v treh krogih.
Danes se izteka rok za nominacije za Oglaševalca leta in tako zaključuje 1. krog izbora. Vsak član SOZ lahko predlaga eno podjetje. V drugi krog izbora se bodo uvrstila vsa nominirana podjetja,ki bodo z oddajo širše utemeljitve potrdila kandidaturo.
Tudi v drugem krogu izbora bodo lahko sodelovali vsi člani SOZ. Vsak član bo lahko glasoval za tri med normiranimi podjetji, pri tem jih bo moral razvrstiti na mesta od ena do tri. Točke iz glasovanja članov SOZ bodo prinesle 50% točk v končnem seštevku, drugo polovico pa točke iz osvojenih nagrad na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v letu 2017. V tretji zaključni krog se bo uvrstilo tistih pet podjetij,ki bodo zbrala največje število točk.
V tretjem krogu bodo odločali še člani sedemčlanska komisije, ki jo sestavljajo trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev, predsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, predsednik Slovenskega združenja medijev, predsednica Oglaševalskega razsodišča ter predsednik upravnega odbora Zbornice.
Priznanje Oglaševalec leta 2017 bo pripadlo podjetju, ki bo zbralo največje število točk. V končnem seštevku 20 % prinesejo glasovi članov SOZ v 2. krogu glasovanja, 40 % v letu 2017 osvojene nagrade in 40 % glasovanje Komisije.
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (za leti 2012 in 2016), Droga Kolinska / Atlantic Grupa in Telekom Slovenija.