Novice SOZ splošne, Dogodki, Vezane na člane
Drugi dogodek SOZ Akademije 2015 je za nami
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) tudi letos pripravlja za svoje člane šest enodnevnih izobraževanj v okviru SOZ Akademije 2015, kjer se bodo predstavili priznani predavatelji EACA International School of Advertising and Communications, ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij. 21. maja je potekala druga celodnevna delavnica SOZ Akademije 2015, kjer je Steve Henry 32-im predstavnikom SOZ iz vrst agencij, medijev in oglaševalcev predaval, kako doseči vrhunsko kreativnost, sodelovanje med delovnimi skupinami in izboljšati njihovo učinkovitost. Tretje od šestih letošnjih izobraževanj SOZ Akademije 2015 bo potekalo 16. junija v Hotelu Central v Ljubljani, kjer bo tokrat Paul Arnold vodil delavnico »Strateško načrtovanje blagovnih znamk«.
Uvodoma je Steve zbranim udeležencem delavnice predstavil kreativnost, kot edino legitimno prednost, ki jo lahko podjetje kadarkoli uporabi, še posebej na področju trženja in oglaševanja. Oglaševanje, ki nas v današnjem svetu spremlja na vsakem koraku preko številnih kanalov s številnimi sporočili, lahko doseže svoj namen samo, če izstopa kot drugačno, edinstveno in zanimivo. Najbolj pogosta napaka je, naše prepričanje, da je varno zares varno. "Kreativnost niso samo lepe slike. Kreativnost je nauk o preživetju." je poudaril Steve. "Če želimo doseči vrhunsko kreativnost, moramo tvegati." V nadaljevanju je predstavil še tri osrednje principe kreativnega oglaševanja: enostavnost, zabava in izstopanje/slava.
V drugem delu delavnice so udeleženci v skupinah pripravljali kreativne rešitve za konkretne primere in blagovne znamke, svoje ideje pa predstavili v zaključnih predstavitvah, ki jih je Steve pospremil s komentarji in nasveti. Delavnica je navdušila mnoge udeležence:
»Včeraj je bilo odlično! Žal sem moral izpustiti zadnji brief …«
Luka Kobale, Idea Maker, New Moment
»Prijeten strokovnjak z znanim britanskim pristopom, ki poišče v idejah drugih raje tisto dobro, kot da bi zavihal nos. Spodbuda, torej.
Za nas, ki pa nismo pisci besedil v agencijah, se pa s tem v okrnjeni obliki morda srečujemo pri svojem delu (v odnosih z javnostmi kot oblikovalci materialov, včasih kot naročniki), je bila delavnica krasna zato, ker se ideje zlahka rojevajo in nadgrajujejo, če je le ekipa dovolj odprta, lucidna. Še celo popoldne, zvečer in celo ponoči sem razmišljala o temah, ki smo jih obdelovali, in »bliskala« nove ideje k tem temam, kaj bi se še dalo, kako nadgraditi, kaj čisto novega izmisliti … Malo manj spanca, ampak očitno je imelo učinek. :)
Well done, Mr. Henry in tudi vsi udeleženci, ki so super kresali misli; zabavno in poučno je bilo.«
Špela Škrbina, Služba za odnose z javnostjo RTV Slovenija
V naslednji celodnevni delavnici SOZ Akademije »Strateško načrtovanje blagovnih znamk«, ki jo bo 16. junija v Hotelu Central v Ljubljani vodil Paul Arnold, strokovnjak na področju oglaševanja je kar 14 let preživel pri Saatchiju, kjer je skrbel za evropske naročnike ranga Reckitts in Hewlett Packard, kasneje pri agenciji Grey Advertising vodil globalno oglaševanje zobnih past Glaxo Smith Kline, spotoma pa osvojil MBA, magisterij iz uvajanja organizacijskih sprememb in stopnjo Master Practitioner nevrolingvističnega programiranja, bo udeležencem predstavil znanja, ki so potrebna za strateško načrtovanje blagovnih znamk, in jih naučil, kako agenciji podati koristne kreativne napotke, ki bodo vodile k izjemnim oglaševalskim kampanjam in posledično uspešnost blagovnih znamk.
Prijava na dogodke SOZ Akademije 2015 je na voljo članom Slovenske oglaševalske zbornice. Kako postati član na http://www.soz.si/clanstvo_soz/pristopna_izjava.