Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDrugi dogodek SOZ Akademije 2015 je za nami

Novice SOZ splošne, Dogodki, Vezane na člane

Drugi dogodek SOZ Akademije 2015 je za nami

22. Maj 2015

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) tudi letos pripravlja za svoje člane šest enodnevnih izobraževanj v okviru SOZ Akademije 2015, kjer se bodo predstavili priznani predavatelji EACA International School of Advertising and Communications, ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij. 21. maja je potekala druga celodnevna delavnica SOZ Akademije 2015, kjer je Steve Henry 32-im predstavnikom SOZ iz vrst agencij, medijev in oglaševalcev predaval, kako doseči vrhunsko kreativnost, sodelovanje med delovnimi skupinami in izboljšati njihovo učinkovitost. Tretje od šestih letošnjih izobraževanj SOZ Akademije 2015 bo potekalo 16. junija v Hotelu Central v Ljubljani, kjer bo tokrat Paul Arnold vodil delavnico »Strateško načrtovanje blagovnih znamk«.

Uvodoma je Steve zbranim udeležencem delavnice predstavil kreativnost, kot edino legitimno prednost, ki jo lahko podjetje kadarkoli uporabi, še posebej na področju trženja in oglaševanja. Oglaševanje, ki nas v današnjem svetu spremlja na vsakem koraku preko številnih kanalov s številnimi sporočili, lahko doseže svoj namen samo, če izstopa kot drugačno, edinstveno in zanimivo. Najbolj pogosta napaka je, naše prepričanje, da je varno zares varno. "Kreativnost niso samo lepe slike. Kreativnost je nauk o preživetju." je poudaril Steve. "Če želimo doseči vrhunsko kreativnost, moramo tvegati." V nadaljevanju je predstavil še tri osrednje principe kreativnega oglaševanja: enostavnost, zabava in izstopanje/slava.

V drugem delu delavnice so udeleženci v skupinah pripravljali kreativne rešitve za konkretne primere in blagovne znamke, svoje ideje pa predstavili v zaključnih predstavitvah, ki jih je Steve pospremil s komentarji in nasveti. Delavnica je navdušila mnoge udeležence:

»Včeraj je bilo odlično! Žal sem moral izpustiti zadnji brief …«
Luka Kobale, Idea Maker, New Moment 

»Prijeten strokovnjak z znanim britanskim pristopom, ki poišče v idejah drugih raje tisto dobro, kot da bi zavihal nos. Spodbuda, torej. 
Za nas, ki pa nismo pisci besedil v agencijah, se pa s tem v okrnjeni obliki morda srečujemo pri svojem delu (v odnosih z javnostmi kot oblikovalci materialov, včasih kot naročniki), je bila delavnica krasna zato, ker se ideje zlahka rojevajo in nadgrajujejo, če je le ekipa dovolj odprta, lucidna. Še celo popoldne, zvečer in celo ponoči sem razmišljala o temah, ki smo jih obdelovali, in »bliskala« nove ideje k tem temam, kaj bi se še dalo, kako nadgraditi, kaj čisto novega izmisliti … Malo manj spanca, ampak očitno je imelo učinek. :) 
Well done, Mr. Henry in tudi vsi udeleženci, ki so super kresali misli; zabavno in poučno je bilo.«

Špela Škrbina, Služba za odnose z javnostjo RTV Slovenija

V naslednji celodnevni delavnici SOZ Akademije »Strateško načrtovanje blagovnih znamk«, ki jo bo 16. junija v Hotelu Central v Ljubljani vodil Paul Arnold, strokovnjak na področju oglaševanja je kar 14 let preživel pri Saatchiju, kjer je skrbel za evropske naročnike ranga Reckitts in Hewlett Packard, kasneje pri agenciji Grey Advertising vodil globalno oglaševanje zobnih past Glaxo Smith Kline, spotoma pa osvojil MBA, magisterij iz uvajanja organizacijskih sprememb in stopnjo Master Practitioner nevrolingvističnega programiranja, bo udeležencem predstavil znanja, ki so potrebna za strateško načrtovanje blagovnih znamk, in jih naučil, kako agenciji podati koristne kreativne napotke, ki bodo vodile k izjemnim oglaševalskim kampanjam in posledično uspešnost blagovnih znamk.

Prijava na dogodke SOZ Akademije 2015 je na voljo članom Slovenske oglaševalske zbornice. Kako postati član na http://www.soz.si/clanstvo_soz/pristopna_izjava.

SOZ Akademija 2015 - Steve Henry - 21. 5. 2015

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!