Novice SOZ splošne, Projekti, Domače novice
MOSS: Glasba in film ostajata med spletnim občinstvom med najbolj priljubljenimi temami
»Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) se za tematiki glasbe in filma zanima kar 65 odstotkov spletnih uporabnikov med 10. in 75. letom, delež zainteresiranih uporabnikov pa skozi leta ostaja podoben, leta 2011 je denimo znašal 68 odstotkov, leta 2013 pa 67 odstotkov. Povečano zanimanje prevladuje med mlajšimi generacijami spletnih uporabnikov, v starostni skupini od 15 do 24 let tako glasba in film zanimata 84 odstotkov uporabnikov.
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. aprilom 2015 znaša 1.469.798 različnih slovenskih obiskovalcev, ki so v tem obdobju opravili nekaj več kot 627,1 milijonov prikazov. Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v aprilu 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, vizita.si ter itis.si.«
Več informacij o MOSS in dosedanje objave valutnih podatkov najdete na spletni strani www.moss-soz.si.