Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovProjekti SozRPN - Revidiranje prodanih naklad

RPN - Revidiranje prodanih naklad

Cilj projekta revidiranja prodanih naklad (RPN) je jasnejša slika o konzumaciji tiskanih medijev v Sloveniji. Z objavljanjem podatkov o prodanih in ne samo o tiskanih nakladah posameznega izida tiskanega medija projekt izboljšuje transparentnost slovenskega oglaševalskega in medijskega trga.

Definicija naklad

Podatki RPN se objavljajo na standardiziranem obrazcu za vsako edicijo posebej. Obrazec zajema več kategorij naklad tiskanih medijev.

Preglednica revidiranih prodanih naklad

Preglednica revidiranih prodanih naklad, ki je osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija.

RPN certifikat

Seznam standardnih certifikatov revidiranih naklad za tiskane medije.



V Sloveniji so tiskani mediji, razen redkih izjem, objavljali samo tiskano naklado posameznega izida (Zakon o medijih). Pomembnejša za oglaševalsko in širšo komunikacijsko stroko pa je predvsem prodana naklada. S strani neodvisnega revizorja potrjen in za vse poenoten podatek o prodani nakladi je osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija, saj lahko z njegovo pomočjo dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav. Bolj kot so podatki o nakladi natančno porazdeljeni (promocijski izvodi, vezane naročnine), lažje je kombinirati podatke za manjše medije, ki jih je v Sloveniji največ, in za medije z ozko ciljno skupino (npr. srednješolci), kjer je tak podatek ključen, saj jih raziskave zaradi strukture vzorca ne morejo korektno zajeti.

RPN je skupen projekt slovenskih založnikov, ki se je do leta 2018 izvajal pod okriljem SOZ.
Naročnik projekta je sekcija RPN v okviru SOZ, v kateri se združujejo pristopniki k projektu. Ti projekt tudi v celoti financirajo. S projektom upravlja projektni svet, v katerem ima vsak pristopnik po enega predstavnika, po enega pa imenujeta Slovensko združenje oglaševalcev in Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri SOZ. Delo projektnega sveta vodi predsednica Alenka Mervič, ČZP Večer.

Pristopniki k projektu RPN:

Časnik Finance d.o.o.
Večer d.o.o.
Delo d.o.o.
Dnevnik d.d.
Družina d.o.o.
Mladina d.d.
Mladinska knjiga založba d.d.
Zavod Vzajemnost

K projektu lahko pristopi vsak založnik tiskanih medijev s podpisom Pogodbe o pristopu k projektu in Izjave o finančni udeležbi.

Za več informacij pišite na info@soz.si.

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!