Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Sporočila za javnost

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

20. Maj 2010

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, so 20.5. objavili podatke o prodani in drugih nakladah za 1. četrtletje 2010. Četrtletni podatki se objavljajo za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, najbolj prodajan tednik pa je Nedeljski dnevnik. Največjo distribuirano naklado med prilogami beleži Vikend, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Podatki iz RPN so v celoti javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

Najbolj prodajani tiskani mediji

20. maja 2010 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.si, dopolnili s podatki za 1. četrtletje 2010 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Lady. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Nika, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal 24.

Relevantnejša od tiskane je prodana naklada

Za oglaševalsko in širšo komunikacijsko stroko so poleg tiskane naklade, ki so jo v impresumu po 23. členu Zakona o medijih (ZMed) dolžni navajati založniki, pomembni predvsem podatki o prodani, distribuirani in brezplačni distribuirani nakladi. Podatki RPN so s strani neodvisnega revizorja potrjen in za vse poenoten podatek in zaradi tega osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija. S pomočjo RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so poleg podatkov o branosti, ki jih zagotavlja Nacionalna raziskava branosti (NRB), pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje.

  1. naročniško prodajo: distribuirani izvodi znanim naročnikom v Sloveniji in tujini po ceni, ki ne sme biti nižja od 60 % cene na naslovnici; naklade, ki so prodane s ceno med 60 % in 25 % cene na naslovnici, se vodijo v posebni kategoriji, kar pomeni, da se izvodi prodani po promocijskih cenah ne vodijo v kategoriji prodane naklade;
  2. kolportažno prodajo: število izvodov, ki so bili dejansko prodani po objavljeni ceni na naslovnici v kioskih, trgovinah, knjigarnah, ulični prodaji in drugih prodajalnah na slovenskem in tujem trgu;
  3. paketno prodajo: prodaja v večjih količinah kupcem, ki niso končni uporabniki po vsaj 60 % cene na naslovnici.

Najpomembnejši podatek za priloge je podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi.

Založniki tiskanih medijev – pristopniki k projektu RPN s sodelovanjem v projektu dokazujejo svojo zavezo strokovnosti in transprentnosti. Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta zagotovo je, da bi vsi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije. Podatki iz RPN so javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice: http://www.soz.si/projekti/rpn.

Deloitte revizija iz Ljubljane je izvajalec revizij v obdobju 2010 - 2012

Projektni svet je vzpostavil mehanizem revidiranja, ki ga izvaja profesionalna revizorska organizacija po mednarodno uveljavljenih standardih. Vsak pristopnik je dolžan omogočiti izvajalcu revizije neomejen dostop do podatkov. Revizija se izvaja pri vsakem pristopniku najmanj enkrat letno. Po lastni presoji pa revizorska družba izbere tri pristopnike pri katerih revizijo opravi še drugič. V obdobju 2004 – 2009 je bila izvajalka revizij revizijska hiša Renoma, v obdobju 2010 – 2012 pa je Projektni svet RPN za izvajalca izbral družbo Deloitte revizija iz Ljubljane.

18 založnikov – pristopnikov k projektu RPN

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN je skupen projekt večine slovenskih založnikov tiskanih medijev, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ. Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Image Management, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Novitim, Prava smer, Salomon, Videotop Color Media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!