Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceIzšel je Poziv k oddaji ponudb MOSS

Sporočila za javnost

Izšel je Poziv k oddaji ponudb MOSS

1. Jul 2008

Ljubljana, 1. julij: Včeraj je Svet pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani – MOSS pri Slovenski oglaševalski zbornici – SOZ pozval izbrane pravne osebe k oddaji ponudb za izvedbo raziskave dosega spletnih medijev v okviru projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani – MOSS v projektnem obdobju 2009–2011. Poziv k oddaji ponudb MOSS je z današnjim dnem dostopen na Slovenski oglaševalski zbornici.

Raziskavo MOSS v obdobju 2006–2008 izvaja raziskovalna hiša Aragon d.o.o. Raziskava MOSS se v tem obdobju izvaja dvakrat letno in sicer v spomladanskem in jesenskem času, s kontinuiranim merjenjem v enakih letnih terminih pa je zagotovljena primerljivost valutnih podatkov.

Cilj projekta MOSS je dolgoročno izvajanja raziskave obiskanosti spletnih strani na način, ki omogoča strokovne in kakovostne meritve ter omogoča izbiro najboljšega izvajalca meritev. Z namenom zagotovitve kakovostnih podatkov za potrebe dela sodelujočih v MOSS in drugih subjektov na trgu (oglaševalci, oglaševalske in medijske agencije) pa je Svet pristopnikov k MOSS izdal Poziv k oddaji ponudb za celoletno kontinuirano merjenje MOSS v projektnem obdobju 2009–2011.

Svet pristopnikov k MOSS si želi s pozivom zbrati čim več ponudnikov, ki že imajo izdelan sistem merjenja obiskanosti spletnih strani, zato so k oddaji ponudb pozvane tudi tuje raziskovalne hiše, poziv je pa zanje pripravljen tudi v angleškem jeziku.

Raziskovalni pristop je v obdobju 2006–2008 sestavljen iz treh različnih raziskav:

  • avtomatskega (tehničnega) merjenja,
  • telefonske raziskave in
  • spletne ankete.

Cilj avtomatskega (tehničnega) merjenja je izmeriti promet sodelujočih spletnih strani, ki je osnova za opredelitev dosega. Promet, izmerjen v sistemu MOSS, se med merjenjem na dnevni ravni primerja s prometom, ki ga merijo pristopniki sami. S pomočjo telefonske ankete se korigirajo avtomatsko izmerjeni obiskovalci (računalniki) in pripravi projekcija števila dejanskih uporabnikov. Osnovni cilj spletne ankete pa je profiliranje uporabnikov vseh v raziskavo vključenih spletnih strani.

Svet pristopnikov k MOSS si je tudi za naslednje obdobje izvajanja projekta zastavil cilj ohranitve obstoječe metodologije, ki temelji na treh raziskavah. Bistvena prednost, ki jo ponuja takšna metodologija je, da izmeri število dejanskih uporabnikov in ne le računalnikov, kot jih merijo ostale izključno tehnične meritve, hkrati pa MOSS profilira uporabnike vseh, v raziskavo vključenih spletnih strani. Poznavanje profila uporabnikov spletnih strani je pa dragocen podatek za vse, ki se na kakršenkoli način ukvarjajo s tržnim komuniciranjem na spletu.

Novo razpisno obdobje torej prinaša meritev, ki bo ustrezala potrebi po napredku, zato so pristopniki k MOSS novo meritev poimenovali MOSS 2.0. Med novimi zahtevami sta recimo celoletno tehnično merjenje in dodatna analiza obiskovalcev spletnih strani (čas na strani, dnevni obiski…). Cilj MOSS 2.0 je postati še bolj uporabno orodje tako spletnih založnikov kot strategov spletnega oglaševanja.

Zainteresirane pravne osebe lahko na Slovenski oglaševalski zbornici zaprosijo za celotno dokumentacijo Poziva k oddaji ponudb MOSS po e-pošti: info@soz.si, po tel: 01 439 60 50 ali po navadni pošti SOZ – MOSS, Parmova 53, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije:

Zoran Savin, predsednik IO SP MOSS, zoran.savin@senca.net

Marko Milost, predsednik Razpisne komisije MOSS, marko.milost@obala.si

Petra Prelog, vodja projekta na SOZ, petra.prelog@soz.si, tel.: 01 439 60 57

    
Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!