Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceOglaševalska osebnost - Marko Vičič in Vital Verlič

Sporočila za javnost

Oglaševalska osebnost - Marko Vičič in Vital Verlič

17. Mar 2008

Oglaševalska osebnost je nagrada, ki jo praviloma letno podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja in nesporno pomenil napredek za slovensko oglaševalsko stroko, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem obdobju. Nagrado, ki jo je na zaključni prireditvi 17. Slovenskega oglaševalskega festivala v petek, 14. marca 2008 podelil predsednik upravnega odbora SOZ, sta letos prejela Marko Vičič in Vital Verlič.

Vital Verlič in Marko Vičič sta sovražnika povprečja. Verjameta, da ideje spreminjajo svet. Vesta, da letala ne bi bilo, če nekdo nekoč ne bi sanjal norih sanj o tem, da želi leteti. Prav tako pa vesta tudi, da danes nihče ne bi letal, če teh idej nihče ne bi znal prodati. Vital in Marko vesta, da je to v bistvu zgodba o kuri in o jajcu – in njun odgovor je bil že na začetku zelo preprost: potrebujeva gnezdo! Leta 1986 ustanovita agencijo Futura, takrat še z dvema partnerjema.

Svoja sporočila podajata s svežino in humorjem, ki nagovarja našo inteligenco. Zavedata se, da dobra ideja deluje na več različnih nivojih hkrati in da je velikokrat rezultat veliko različnih mišljenj, združenih v enem problemu. Timsko delo je zato ključ vsega, česar se lotevata. Izkaže se, da sta izjemen tandem, ki zna povezati skupino nadarjenih posameznikov v vrhunski kreativni tim, kjer vsakdo lahko dobi priložnost, da se izkaže. V timskem odnosu Vital in Marko vzdržujeta izredno visok etični nivo. Tukaj ni prostora za zasluge, ponos ali status, temveč samo za iskriv dialog, kresanje mnenj, odprt miselni pretok, kreativni impulz, spoštovanje posameznika in predvsem za humor. Humor kot inteligentno odzivanje in sprejemanje. Brez dvoma lahko rečemo, da sta ustvarila kreativno in poslovno okolje, ki je omogočilo postavitev, vzdrževanje in nadgradnjo visokih kreativnih standardov, od katerih Futura nikoli ne odstopa.

Kot kreativna direktorja prejmeta številne domače in tuje oglaševalske nagrade. Futura kar devetkrat postane slovenska agencija leta. Trikrat pa tudi zmagovalka Zlatega bobna. Številne nagrade EFFIE dokazujejo, da kreativnost Future ni sama sebi namen, temveč da učinkovito pomaga klientom reševati izzive.

Toda Vital in Marko postaneta nervozna takoj, ko nekaj postane rutina – novi pristopi, novi pogledi, nove prakse, novi mediji, nove strategije, nove sinergije – v gozdovju povprečja zmeraj izvohata nova zrna priložnosti. Vital in Marko vesta, da se samo pogumnim smeji sreča. Z drznostjo zato nimata težav, pa naj gre za kreativne rešitve ali poslovne odločitve. Vztrajnost, včasih celo trma s katero iščeta pravi ključ za prava vrata v zamreženih hodnikih sodobnega komunicaranja, je neustavljiva. In čeprav realnost velikokrat ne more slediti njunim vizijam, ju to samo še podžiga – kajti vesta, da je prav to najkreativnejši del posla: kako vedno isto težavo rešiti na nov in izviren način. Toda vedno s humorjem in navidezno lahkoto.

Kot član upravnega odbora Slovenskega oglaševalskega združenja Marko sodeluje ob njegovem preoblikovanju v zbornico in se kot član Sveta tekmovalnega programa SOF dve mandatni obdobji bori za to, da bi zmagovali drzni, inteligentni in duhoviti. Sta med soustanovitelji MediaPoola. Znotraj Future ustanovita posebno skupino, imenovano Brand New, ki se ukvarja z vprašanji brandinga. Vito ustanovi in zažene OpenAd - prvi spletni portal za izmenjavo idej med kreativci in naročniki na svetu.

Kakšna je torej skrivnost njunega uspeha? Odgovor v stilu Marka Vičiča bi se glasil: "Če bi osel res šel samo enkrat na led, potem danes nihče ne bi drsal." In če bi kdo ugovarjal, češ da je včasih bolj pametno počakati, da bo led dovolj debel, bi Vital Verlič nemudoma dodal: "Ko bo led dovolj debel, bodo že vsi drsali po njem." Ambicije, ki stoji za tem, ne skrivata - na koncu je pomembno samo eno - kdo bo lastnik drsališča. Pri tem pa se oba zelo dobro zavedata, da mora tisti, ki želi v tej igri zmagati, najprej znati zelo dobro plavati. Vital Verlič in Marko Vičič sta s svojimi uspehi že zdavnaj dokazala, da sta odlična plavalca.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!