Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice"Oglaševalec leta" za leto 2007 je podjetje Engrotuš

Sporočila za javnost

"Oglaševalec leta" za leto 2007 je podjetje Engrotuš

17. Mar 2008
Zmagovalec izbora in dobitnik nagrade Oglaševalec leta, ki jo vsako leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je za leto 2007 podjetje Engrotuš. Izbor je tudi tokrat potekal v treh krogih. V zadnjem krogu se je za nagrado potegovalo pet nominirancev. Predstavniki SOZ so nagrado podelili na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 17. SOF v petek, 14. marca 2008 v GH Bernardin v Portorožu.

Izbor Oglaševalca leta za leto 2007 je potekal v treh krogih. V prvem krogu so lahko sodelovali vsi člani SOZ, pri čemer je lahko posamezni član predlagal le enega kandidata. Tudi v drugem krogu so imeli pravico glasovanja vsi člani SOZ, vsak je imel en glas. V tretji, zaključni krog se je uvrstilo tistih pet nominirancev, ki so v drugem krogu prejeli največje število glasov. Za nagrado so se tako potegovala podjetja (v abecednem vrstnem redu): Engrotuš, Mobitel, Porsche Sovenija – blagovna znama Audi, Radenska in Simobil.

Končni izbor je opravila sedemčlanska komisija v sestavi: predsednik upravnega obora SOZ Roman Berčon, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: predsednica SZO Barbara Zmrzlikar, mag. Boštjan Jenko, Tanja Tuš, predsednica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Špela Levičnik Oblak; predsednik Slovenskega združenja medijev mag. Zoran Trojar in predsednik Oglaševalskega razsodišča Cene Grčar na podlagi širših utemeljitev kandidatur, ki so vključevale tudi ključne kreativne rešitve.

Pri odločanju je komisija izhajala iz izhodišč, kot jih opredeljuje način izbora Oglaševalca leta za leto 2007: Oglaševalec leta 2007 je tisto podjetje, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo preteklo leto v komunikacijskem smislu. Pri tem je komisija upoštevala tudi inovativnost pri doseganju ciljnih skupin ter kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti.

Odločitev o dobitniku nagrade Oglaševalec leta za leto 2007 je komisija sprejela soglasno in svoj izbor utemeljila:

Družba Engrotuš deluje v eni izmed najbolj konkurenčnih in dinamičnih panog na slovenskem trgu, ki jo je v preteklih letih zaznamoval tudi komunikacijsko agresiven vdor tujih diskontnih verig. Kot odziv na obstoječo in porajajočo se konkurenco je Engrotuš v začetku leta 2007 nastopil z novo komunikacijsko kampanjo, s katero je izbrani ciljni javnosti predstavil svojo strateško preusmeritev iz cenovno orientiranega trgovca v ponudnika visoko kakovostnih izdelkov po ugodnih cenah.

Uresničevanje nove strategije je potekalo v obliki raznolikih projektov s temeljnim namenom doseganja višjih standardov kakovosti tako na ravni delovnih procesov kot na ravni izvedenih storitev in ponujenih izdelkov. Svojo strateško preusmeritev je Engrotuš celovito podprl tudi z ustrezno komunikacijsko kampanjo v središču katere je bilo zagotavljanje kakovosti in katere komunikacijski cilj je bil izgraditi prepoznavnost in zavedanje o Tuševem zagotavljanju kakovostne ponudbe kakor tudi vseh poslovnih procesov in postopkov v verigi od dobave do košarice.

Podjetje je tako na učinkovit način povezalo strateško in komunikacijsko raven ter se uspelo v percepciji ciljne javnosti pozicionirati z želenim primarnim atributom kakovosti. Slednje je skupaj z atributi svežine ponudbe, prijaznosti osebja in ugodnih cen poosebilo z likom Teje Stuša, prijazne in simpatične managerke kakovosti. Sporočilnost lika je nadgrajena in okrepljena še z novim korporativnim sloganom "Vedno boljši", ki na jasen način povzema nenehno prizadevanje podjetja za kakovost.

K učinkovitemu doseganju zastavljenih komunikacijskih ciljev je prispeval tudi premišljeno izbran splet komunikacijskih orodij in kanalov, z integracijo katerih je doseženo tudi njihovo sinergijsko delovanje. Podjetje je uporabilo klasične in alternativne komunikacijske kanale, med orodji komunikacijskega spleta pa je dalo poudarek predvsem oglaševalskim orodjem. Poseben poudarek so namenili tudi zaposlenim kot nosilcem vrednot podjetja.

S pogumnim marketinškim pristopom repozicioniranja s cenovno osredotočenega trgovca na ponudnika kakovostnih proizvodov po ugodnih cenah so želena komunikacijska sporočila učinkovito povezali in celostno ter konsistentno predstavili izbrani ciljni javnosti in se obenem jasno diferencirali od drugih ponudnikov znotraj trgovinske panoge.

Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih osvojila podjetja: Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Mobitel (2002 in 2003), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil ter za leto 2006 ponovno Mobitel.

Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!