Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN

Sporočila za javnost

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN

28. Nov 2006

Na spletnem mestu Slovenske oglaševalske zbornice so od 24.11. objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za tretje četrtletje 2006. Podatki v okviru projekta RPN se objavljajo zgolj za publikacije založnikov - pristopnikov k RPN. Projekt poteka sedaj že dovolj dolgo, da omogoča primerjavo podatkov na letni ravni. Tako je iz primerjave podatkov RPN za 3. četrtletje 2006 s podatki za 3. četrtletje 2005 razvidno, da dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik, ki je v primerjavi z lanskim 3. četrtletjem na tretjem mestu prehitel Večer. Pri tednikih ostaja vrstni red prvih treh nespremenjen: vodi Nedeljski Dnevnik pred Nedelom in Lady. Brezplačnik z najvišjo distribuirano naklado je Žurnal. V primerjavi s podatki 3. četrtletja 2005 opažamo rahel upad distribuirane naklade pri vseh prilogah. Majhno rast prodane naklade v primerjavi s 3. četrtletjem 2005 beležijo: dnevnika Finance in Dnevnik, brezplačnik Žurnal ter tedniki Družina, Top šport, Dolenjski list in Nova.

Projekt, ustanovljen junija 2004 pod okriljem SOZ, poteka tekoče ter skladno z zastavljeno časovnico in cilji. 24. novembra 2006 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu SOZ, dopolnili s podatki za 3. četrtletje 2006 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. Pričakujemo, da se bo projektu RPN pridružil še en pristopnik: Zavod Vzajemnost iz Ljubljane, tako da lahko ob objavi podatkov za 2. polletje 2006 pričakujemo tudi podatke za mesečnik Vzajemnost.

Podatki o nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike pa podatek o distribuirani nakladi. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Založniki - pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta pa zagotovo je, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Podatki iz RPN so za uporabnike brezplačni in javno dostopni na spletnem mestu Slovenske oglaševalske zbornice.

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Burda, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list, Družina, Mladina, Prešernova družba, Rokus, Salomon, Studio moderna - revija Viva, Umco, Videotop in Tedenski Žurnal. Pristopniki se prostovoljno odločajo, za katere svoje publikacije podatke o prodani in drugih nakladah v okviru projekta RPN objavljajo.

Predvideni datumi objav podatkov za leti 2006 in 2007

  • 27. februar 2006 - podatki za 2. polletje 2006 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2006 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
  • 21. maj 2007 - podatki za 1. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 20. avgust 2007 - podatki za 1. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 2. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
  • 21. november 2007 - podatki za 3. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike.
  • 20. februar 2008 - podatki za 2. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
Sorodne novice
23.05.2023 -
Priznanje Oglaševalec leta 2022 prejme Mercator
09.05.2023 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Aleš Muhič
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
10.05.2022 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
23.06.2021 -
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič
23.06.2021 -
Cooperation between Slovenian Advertising Chamber and VIA Nederland: »International Internship for Young Creatives«, supported by Mastercard
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!