Novice SOZ splošne
Nova vodstva združenj SOZ v mandatu 2022 / 2023
V Slovenskem združenje medijev so vodenje združenja tudi v prihajajočem mandatu zaupali predsedniku Urbanu Korenjaku in podpredsednici Jani Štokovič. Na čelu Slovenskega združenja oglaševalcev bosta predsednica Andreja Zadnik Andoljšek in podpredsednik Jure Bohinc. Slovensko združenju oglaševalskih agencij pa bosta vodila predsednik Dino Zupančič in podpredsednica Saša Leben. Predsedniki in podpredsedniki združenj SOZ so po funkciji tudi člani upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice. Dvoletni mandat bodo nastopili 1. januarja 2022.
31.12. 2021 se iztečejo mandati aktualnim predsednikom in podpredsednikom treh združenj SOZ. V Slovenskem združenje medijev – SZM so vodenje združenja tudi v prihajajočem mandatu, 1. 1. 2022 / 31.12.2023, zaupali predsedniku Urbanju Korenjaku, direktorju trženja v družbi Europlakat in podpredsednici Jani Štokovič, vodji TV trženja v družbi Pro plus. Člani upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalcev – SZO v letih 2022 / 2025 so za predsednico SZO imenovali Andrejo Zadnik Andoljšek, direktorico sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, za podpredsednika pa Jureta Bohinca, direktorja marketinga pri A1 Slovenija. Člani novoizvoljenega upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij – SZOA pa so na konstitutivni seji izvolili predsednika Dina Zupančiča, partnerja in direktorja Agencije 101, in podpredsednico Sašo Leben, partnerico in direktorico Formitas Skupine.
Predsedniki in podpredsedniki združenj SOZ so po funkciji tudi člani upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice. Dvoletni mandat bodo nastopili 1. januarja 2022.
Slovensko združenje medijev – SZM
Predsednik SZM 2022 / 2023
URBAN KORENJAK, direktor trženja, Europlakat
Urban Korenjak ima že skoraj dve desetletji izkušenj z delom v oglaševalski panogi. Od leta 2013 je direktor trženja pri Europlakatu, kjer skrbijo za uspešno izvajanje kampanj v zunanjem oglaševanju. Še posebej je ponosen na delo, ki so ga z ekipo opravili ob vzpostavitvi novih digitalnih mrež LCD ekranov, s čimer so oglaševalcem ponudili digitalne vsebine v samem centru Ljubljane.
Preden je Urban prevzel vodenje oddelka trženja pri Europlakatu, je vodil internetni oddelek za trženje pri Pro Plusu. Še pred tem je nabiral izkušnje kot direktor prodaje pri Styria Interactive Agency Slovenija in kot vodja ključnih kupcev pri Najdi.si.
Bil je tudi član organizacijskega odbora SOF (2014) in žirije EFFIE (2016). Leta 2020 je postal predsednik SZM (Slovensko združenje medijev) pri SOZ in s tem tudi član upravnega odbora SOZ.
Podpredsednica SZM 2022 / 2023
JANA ŠTOKOVIČ, vodja televizijskega trženja, Pro plus
Jana Štoković že dobrih dvajset let spretno obvladuje televizijski svet na PRO PLUS. Svojo kariero je začela na Kanalu A in jo nadaljevala na POP TV. S svojimi dolgoletnimi izkušnjami s področja televizijskega oglaševanja, prodaje in razvoja televizije vselej vzdržuje ravnotežje med zahtevami gledalcev in željami oglaševalcev. Verjame v moč vsebine in težo oglasnih blokov. Zaveda se, da je treba v vse bolj spreminjajočem se televizijskem okolju odzivati hitro in oblikovati kreativne oglaševalske rešitve.
Je aktivna članica evropske skupine za televizijsko oglaševanje – EGTA. Na SOZ je bila v letih 2020/2021 del upravnega odbora in podpredsednica SZM. Izobraževanja in spremljanja aktualnih svetovnih trendov ji niso tuji. Pridobljeno znanje zna deliti znotraj svojega oddelka kot tudi širše.
Slovensko združenje oglaševalcev – SZO
Predsednica SZO 2022 / 2023
ANDREJA ZADNIK ANDOLJŠEK, direktorica sektorja za tržno komuniciranje, Mercator
Andreja Zadnik Andoljšek je svojo poslovno pot pričela leta 1998 v oglaševalski agenciji Luna\TBWA, kjer je sodelovala pri projektih za številne mednarodne in domače naročnike. Ob ustanovitvi hčerinske družbe OMD, se je leta 2003 pridružila takratni ekipi za medijske komunikacije. Po letih dela na oglaševalski strani trikotnika jo je poslovna pot peljala na naročniško stran. Od leta 2008 tako deluje v Mercatorju, kjer je vodila sektor za upravljanje blagovnih znamk, kasneje postala pomočnica izvršne direktorice za marketing, nato pa prevzela mesto direktorice sektorja za tržno komuniciranje.
Sektor tržnega komuniciranja, ki ga vodi, je ključen za postavitev letne strategije marketinga in zasnove marketinškega plana, marketinških aktivnosti in projektov. Pri delu zagovarja jasnost in transparentnost komunikacije do potrošnika, skladnost komunikacijsko oglaševalskih sporočil in upoštevanje postavljenih oglaševalskih standardov ter dobrih praks delovanja v branži. Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki s področja strategije, razvoja in upravljanja blagovnih znamk, tržno komunikacijskih aktivnosti ter upravljanja odnosa s kupci. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF, članica Slovenskega oglaševalskega razsodišča ter Združenja oglaševalcev.
Podpredsednik SZO 2022 / 2023
JURE BOHINC, direktor marketinga, A1 Slovenija
Jure Bohinc je kot direktor marketinga v A1 Slovenija odgovoren za tržne raziskave, strateško načrtovanje, produktni razvoj, upravljanje blagovne znamke, medijsko načrtovanje, nove poslovne priložnosti, upravljanje življenjskega cikla uporabnikov (CRM) in medijske pravice. Večino svoje kariere je namenil telekomunikacijam.
V skoraj 20 letih je spoznal specifike različnih tehnologij, IT sistemov in procesov, pomembnost pozitivne interne kulture ter nujnost tesnega sodelovanja vseh tržnih sektorjev.
Prvi del svoje poslovne poti je namenil odnosom z javnostmi in družbeni odgovornosti. Izkušnje je začel nabirati v agenciji Pristop, nato pa na Si.mobilu, kjer je vodil oddelek korporativnega komuniciranja. Drugi del kariere je namenil marketingu. Večinoma se je kalil v marketinških oddelkih A1 Slovenija, krajši čas pa je kot izvršni direktor agencije Publicis skrbel za razvoj poslovanja.
Člani upravnega odbora SZO 2022 / 2025 so še:
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica tržnega komuniciranja, Zavarovalnica Triglav, Simona Mladenović, vodja oglaševanja NLB, Petra Oplotnik, vodja oddelka v marketingu & upravljanje uporabniške izkušnje, upravljanje medijev in kampanj, Petrol, Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija, Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja, Telekom Slovenije
Slovensko združenje oglaševalskih agencij – SZOA
Predsednik SZOA 2022 / 2023
DINO ZUPANČIČ, partner & direktor, Agencija 101
Dino Zupančič je eden redkih slovenskih marketinških strokovnjakov, ki se lahko pohvali s strokovno podlago iz elektrotehničnih znanosti. Leta 2008 je s partnerjema ustanovil Agencijo 101, ki si je v trinajstih letih delovanja izborila status ene najhitreje rastočih in prodornih mladih slovenskih neodvisnih agencij. Kot direktor in strateški vodja ekip je usmerjal rešitve v sodelovanju s številnimi domačimi in tujimi naročniki - med večjimi so Pivovarna Laško Union, GSK, Studio Moderna in Porsche Slovenija. Danes kot direktor v agenciji skrbi za strateški razvoj in doseganje poslovnih ciljev. Je pozitiven realist, ki verjame, da so ljudje daleč največji in najpomembnejši kapital podjetja.
Verjame v sinergije timskega dela, opirajoč se na vrednote, kot so lojalnost, profesionalnost, zanesljivost, inovativnost in proaktivnost. Agencija 101 je trenutno med najbolj zaželenimi delovnimi okolji v slovenskem prostoru. V zadnjih letih je bila agencija večkrat nagrajena na domačih (SOF, Sempl, Diggit, Sporto, Websi, Effie) in mednarodnih festivalih (Clio Awards, European Excellence Awards, Balcannes in SomoBorac ter finalist festivala v Cannesu). Sodeloval je v več žirijah - Euro Effie Awards, Sempl, Websi, Super brands in Oglaševalec leta. V prostem času se najraje posveča raznovrstnim športnim aktivnostim.
Podpredsednica SZOA 2022 / 2023
SAŠA LEBEN, partner & direktorica Formitas Skupina
Saša Leben že 20 let svoje kariere konstantno deluje v marketingu in oglaševanju na vseh danes pomembnih in razvijajočih se segmentih. Njena karierna pot je raznolika in bogata. V oglaševalsko industrijo je vstopila kot oblikovalka v agenciji. Bila je med pionirji na slovenskem trgu pri postavljanju temeljev današnjega digitalnega okolja (strategije, razvoj informacijske arhitekture, interaktivnega oblikovanja, uporabniške izkušnje). Samostojno je vzpostavila in vodila regijsko agencijo za dogodke. 9 let je bila vpeta v mednarodno okolje. Delovala je na več trgih, kjer je pridobila unikatna znanja iz integracije, sprememb ter poslovnega upravljanja v zahtevnem, hitro razvijajočem se segmentu oglaševanja. Zaradi mednarodnih izkušenj, vpetosti v prestrukturiranja ter poslovanja organizacij (agencij / naročnikov), razvoja različnih ekspertiz znotraj industrije ter izkušenj v integracijah različnih vej komunikacij, sodi med predstavnike stroke s poglobljenim poznavanjem vseh njenih področij.
Aktivna je v strokovnih društvih, na Akademiji za likovno umetnost je pomagala vzpostaviti predmetnik za smer Interaktivno oblikovanje in izobraževala študente na področju digitalnih komunikacij. Bila je članica strokovnih žirij, tudi mednarodnih. Kot predavateljica na področju poslovnih in strateških vidikov stroke je sodelovala na dogodkih in festivalih.
Člani upravnega odbora SZOA 2022 / 2025 so še:
Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica, prvi.prvi, Nina Bergoč, direktorica projektov, SHIFT, Ivor Bogunić, direktor, Yootree, Uroš Cuder, direktor medijskih strategij, Media Publikum, Mateja Gramc Debeljak, direktorica, Phd – Luna TBWA, Valerija Prevolšek, direktorica, Pristop media, dr. Tanja Sedej, direktorica, WEexplain, Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana, Toni Tomašek, CEO in CCO, Publicis Groupe Slovenija