Novice SOZ splošne, Domače novice
Marko Kolbl je Oglaševalska osebnost
Marko Kolbl je v zunanjem oglaševanju prisoten že od srede 90-ih let prejšnjega stoletja, ko se je področje zunanjega oglaševanja v Sloveniji šele oblikovalo. Že takrat je imel vizijo, da želi Europlakat popeljati do vodilnega ponudnika zunanjega oglaševanja na slovenskem trgu – kar mu je tudi uspelo. Z ekipo je postavili premišljeno mrežo panojev, s katero je pokrili vso Slovenijo. Že tedaj je uvidel, da razvoj posla ni mogoč brez sočasnega razvoja stroke.
Marko Kolbl je poskrbel za pomemben mejnik v slovenski stroki zunanjega oglaševanja. Pod okriljem Europlakata je bila Slovenija ena od prvih držav na svetu, ki je uvedla valutne podatke o dosegu in frekvenci v okviru projekta OMEX (Outdoor Media Exposure). Ta mednarodni industrijski raziskovalni projekt je tudi na področju zunanjega oglaševanja postavil standarde za konsistentno in stvarno merjenje velikosti občinstev. Na Slovensko oglaševalsko zbornico pa je naslovil pobudo, da bi se ravno pod njenim okriljem vzpostavilo raziskovanje velikosti občinstev v zunanjem oglaševanju.
Pod Kolblovim vodstvom je Europlakat beležil intenzivno rast poslovanja zaradi uvajanja novih oglaševalskih formatov in orodij zunanjega oglaševanja. Prepoznan pa je bil tudi kot zaupanja vreden partner za oglaševalski posel tudi pri največjem specializiranem ponudniku zunanjega oglaševanja, skupini JCDecaux. Slednji velja za motor razvoja stroke in je hkrati tudi vodilno podjetje v zunanjem oglaševanju in na področju inovacij v svetovnem merilu.
Europlakat je eno prvih podjetij v Sloveniji, ki se je lotilo projektov javno-zasebnega partnerstva. Model dolgoročnega sodelovanja z mesti namreč vključuje postavitev in vzdrževanje avtobusnih nadstrešnic v zameno za oglaševalske objekte. Rezultat tovrstnega partnerstva je tudi zelo uspešen in priljubljen sistem izposoje koles, kjer se beležijo več kot milijon izposoj. Na takšen način / preko javno-zasebnih partnerstev / so se pri Europlakatu, pod Kolblovim vodstvom, lotevali uvajanja novih produktov na najboljših lokacijah v mestih. V minulih dveh desetletjih so tako v Slovenijo pripeljali svetlobne vitrine, metrolighte in tudi digitalne zaslone, ki so nameščeni na najboljših lokacijah v samem centru Ljubljane.
Marko Kolbl pa ni zgolj in samo direktor ter solastnik podjetja Europlakat, je tudi ustanovitelj in lastnik radijskih postaj. Njegova ljubezen do glasbe je botrovala ustanovitvi radijske postaje Hitradio Center in prve slovenske radijske postaje za ljubitelje rock glasbe, Rock Radia. Tudi na radijskem področju je Kolbl z ekipo oral ledino z novimi pristopi in orodji. Zgodaj so prepoznali priložnosti za povezovanje radijskega medija z digitalnim svetom in družabnimi omrežji, kjer imajo danes več kot 200.000 sledilcev.
Gospodarska zbornica Slovenije je Marku Kolblu leta 2012 podelila Nagrado za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke. Svoje dolgoletne izkušnje v poslu pa rad deli tudi kot mentor mladimi podjetnikom.