Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNaj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka)?

Novice SOZ splošne

Naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka)?

8. Maj 2019

Ob rojstvu posameznikov uravnoteženost spolov ni problem: v Sloveniji se rodi 50,2 odstotka žensk in 49,8 odstotka moških. Že v šolskem sistemu se ravnotežja začnejo spreminjati: najprej v korist žensk, saj je med prejemniki diplom katere od slovenskih fakultet kar 61 odstotkov žensk (skoraj dvakrat več kot moških, torej). Zakaj imamo potem v slovenskih podjetjih le 20 % izvršnih direktoric in zakaj je le 5 % žensk predsednic uprave? 

Razlogov je več, so menili sogovorniki okrogle mize na temo Priročnost ali pravičnost izražanja Melanie Seier Larsen (partnerica in izvršna direktorica v Boston Consulting Group ter predsednica Sekcije managerk pri Združenju Manager), Aljoša Bagola (izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop) in Marko Stabej (redni profesor za slovenski jezik na Filozofski fakulteti v Ljubljani), začnejo se v primarni socializaciji in nadaljujejo na vseh stopnjah šolstva. 

Dodatno jih stopnjujejo tudi mediji, kažejo analize Klipinga. V resnih pogovornih oddajah na televiziji, v intervjujih ter v avtorstvu kolumn imajo ženske le približno 30 % delež. Pogosteje se pojavljajo kot interpretatorke mehkejših tem, zelo redko pa govorijo o gospodarstvu in politiki. Podoben trend smo opazili v medijskih objavah na ključno besedo »volitve« v času pred zadnjimi parlamentarnimi volitvami. Za poslanke je kandidiralo 44% žensk, izvoljenih jih je bilo 23%, omenjene so bile le v 17% medijskih objav s ključno besedo volitve, le v 5% medijskih objav pa so bile citirane. Tudi na govorniških odrih strokovnih dogodkov na temo tržnega in korporativnega komuniciranja se pojavlja le okoli 30% žensk. 

Torej, naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka)? Osnovni problem je že v korenu besede »manager« (man – moški), pa tudi v korenu besede »gospodarstvo« (gospod - moški). Morda pa je rešitev v tem, da gospodarstvo preimenujemo v »gospa-darstvo«, sta se pošalila sogovornika okrogle mize. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!