Novice SOZ splošne
Oglaševalec leta 2018 je družba DROGA KOLINSKA / ATLANTIC GRUPA
Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2018, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je družba DROGA KOLINSKA / ATLANTIC GRUPA. Nagrado je na zaključni prireditvi, s podelitvijo nagrad 28. SOF-a, podelila izvršna direktorica SOZ ga. Mojca Briščik.
Tržno komunikacijsko in širšo marketinško odličnost Droge Kolinske Atlantic Grupe že vrsto let zaznamuje konsistentno odlično upravljanje s štirimi uspešnimi blagovnimi znamkami: Argeto, Barcaffejem, Cockto in Donatom Mg in to ne le na slovenskem, ampak tudi na mednarodnih trgih.
Droga Kolinska Atlantic Grupa postavlja v svoji industriji, ki je podvržena številnim direktivam, zdrav način prehranjevanja v vsako poro tržnega komuniciranja, hkrati pa upošteva trende na področju svojega delovanja (novi okusi, zelenjavni namazi itd.) kot tudi širše (virtualna resničnost). S produktnimi in komunikacijskimi presežki, inovativnostjo in izvirnostjo odražala pa je pomembno zaznamovala slovenski marketinški, oglaševalski in tržno komunikacijski prostor tudi v letu 2018.
Droga Kolinska Atlantic Grupa je izrazito marketinško usmerjeno podjetje, kar dokazuje tako na produktni kot tudi na korporativni ravni. Zavezani so k postavljanju in zagotavljanju visoko postavljenih standardov, k razvoju stroke. Njihovi marketinški strokovnjaki se aktivno vključujejo v slovensko marketinško družbo – v strokovnih organizacijah, kot govorci na strokovnih dogodkih in tudi člani strokovnih žirij. Razvoj stroke Droga Kolinska podpira tudi kot partner številnih strokovnih dogodkov.
Droga Kolinska Atlantic Grupa prejme nagrado Oglaševalec leta 2018 za svoj strokoven in konsistenten nastop na trgu tako v letu 2018 kot tudi v daljšem časovnem obdobju.
Potek izbora:
Izbor Oglaševalca leta 2018 poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ, dragocene točke so prinesle tudi nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v preteklem letu. Na podlagi osvojenih točk iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu, ki so v skupnem seštevku prinesli 70 %, in točk iz naslova osvojenih nagrad v letu 2018, ki so prinesle 30 %, so se v tretji, zaključni krog uvrstili finalisti (v abecednem vrstnem redu): A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, LIDL Slovenija, Pivovarna Laško Union ter Telekom Slovenije.
V tretjem krogu je glasovala še sedemčlanska Komisija, člani so predsednik Upravnega odbora SOZ Matevž Šmalc, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: Rinalda Klemenčič, Samo Ošina in Jernej Smisl, predsednica Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Saša Leben, predstavnik Slovenskega združenja medijev Gregor Memedovič in predsednica Oglaševalskega razsodišča doc. dr. Milena Fornazarič. Člani komisije bodo pri odločanju izhajali iz pisnih utemeljitev kandidatur ter spremljajočih ključnih kreativnih rešitev ter pri tem upoštevali izhodišča in kriterije, kot jih opredeljuje Način izbora:
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2018;
- kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin;
- osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk;
- spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
V končnem seštevku točk, ki je določil prejemnika nagrade, so 40 % prinesle točke iz glasovanja članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % točke iz v letu 2018 osvojenih nagrad na področju tržnega komuniciranja in 40 % točke iz glasovanja Komisije.
Širša utemeljitev:
Tržno komunikacijsko in širšo marketinško odličnost Droge Kolinske že vrsto let zaznamuje konsistentno odlično upravljanje s štirimi uspešnimi, blagovnimi znamkami: Argeto, Barcaffejem, Cockto in Donatom Mg in to ne le na slovenskem trgu, ampak tudi širše - v regiji, Evropi in z nekaterimi znamkami tudi izven evropskih okvirov. Njihov nastop na trgu v preteklem letu sta poleg strokovnosti na visokem nivoju opredeljevali tako velika mera inovativnosti kot tudi drznosti, kar so prepoznale in nagradile strokovne žirije številnih nagrad na področju tržnega komuniciranja tako v Sloveniji kot na mednarodni ravni.
Argeta je v letih svojega obstoja zrasla in se razširila na več kot 30 trgov po svetu, v letu 2018 pa je na podlagi podatkov raziskovalne družbe Nielsen prejela laskavi naziv najbolje prodajane paštete v Evropi. Potrošniki že samo barvo Argete prepoznavajo kot blagovno znamko, jo dojemajo kot »znak«, zanje ima razlikovalni učinek. Na podlagi tega so barvo znamke Argeta zaščitili ter se tako pridružili ekskluzivni skupini 0,03 odstotka blagovnih znamk na svetu, ki jih javnost prepozna že zgolj po obliki, barvi ali vzorcu. Na začetku leta 2018 je stekla celostna komunikacijska akcija »Kako jih imaš ti najraje?«, s katero so promovirali nov segment zelenjavnih namazov, ki so ga pod znamko Argeta lansirali ob koncu leta 2017. Argeta Junior je v preteklem letu dobila nov okus Kokokrem. Svoji najmlajši ciljni skupini in tudi njihovim staršem so se na inovativen način približali tudi s serijo e-knjig, ki so jo ustvarili v sodelovanju s priznanimi razvojnimi psihologi. Konec leta 2018 so trgu predstavili nov okus paštete Argeta Exclusive, ki so ga pospremili s komunikacijsko akcijo, v okviru katere so se uporabniki v svetu virtualne resničnosti lahko podali na virtualni sprehod s chefom Luko Koširjem.
Komunikacijo blagovne znamke Donat Mg so v 2018 zaznamovali konsistenca sporočil na dolgoročnih komunikacijskih platformah, relevantni media mix ter integriran pristop, ki izobražuje ter spodbuja k bolj zdravemu načinu življenja, ob tem pa razbremeni zahtevno tematiko s pravo mero prodornosti in empatije. S ciljem nagovarjanja uporabnikov ob različnih priložnostih, ko je briljantna prebava še posebej zaželena, so motiv stilizirane steklenice v obliki črevesja skrili v potico za Veliko noč, v času novoletnih praznikov pa so jo okrasili v božično smrečico. Detox Mg program je pozival k bolj zdravemu življenju, kar so uspešno komunicirali tudi preko socialnih omrežij. Kot svojevrsten odziv na svetovne dogodke s svobodno interpretacijo je imela izjemen viralen učinek spletna akcija Pizza ali Potizza, s katero so odprli novo polje v slovenskem prostoru in pokazali, da je tehnologijo moč uporabiti za učinkovito in odmevno oglaševalsko taktiko. Z akcijami Skrivnost briljantne prebave, Pizza ali Potizza in Detox Mg je Donat Mg v 2018 osvojil številne domače in mednarodne nagrade. Na SOF 2018 je postal blagovna znamka leta, na Epici pa so akcijo Skrivnost briljantne prebave nagradili s srebrno nagrado.
Cockta je svoj 65. rojstni dan obeležila s celovito prenovo blagovne znamke. Ob tem v svojem bistvu ostaja avtentična in se s spremembo vrača h koreninam. Z novo preobleko, naravnimi sestavinami in avtentično zgodbo se Cockta poklanja vsem, ki živijo za svojo stvar. V digitalnem komunikacijskem prostoru je povezala fotografe, umetnike, unikatne karakterje, aktivnosti, glasbene festivale in kraje, ki so zrcalo nove identitete, v vsebinsko središče - Instagram profil Cockte. Avtentičnost in uspešnost komunikacije so že prepoznali na vsebinskih in digitalnih festivalih, med drugim je spletna stran prenovljene Cockte na mednarodnem tekmovanju CSS Design Awards zaostala le za spletno stranjo blagovne znamke Gucci. Komunikacijski uspeh pa se zrcali tudi v poslovnih učinkih, v letu 2018 je Cockta beležila dvomestno rast prodaje.
Barcaffe je leto 2018 obeležil s produktnimi inovacijami. V tradicionalnem segmentu, kot je turška kava, ni lahko biti inovativen. Z novo linijo turške kave v kapsuli v okviru Barcaffe D.O.T. ter lansiranjem linije Barcaffe Single origin je Barcaffe odgovoril na zahteve in dinamiko tržišča. Novosti v naboru izdelkov blagovne znamke so podrli s celostnimi komunikacijskimi akcijami.
Droga Kolinska Atlantic Grupa je izrazito marketinško usmerjeno podjetje, kar dokazuje tudi na korporativni ravni. Zavezani so razvoju stroke in uveljavljanju visokih strokovnih standardov. Njihovi marketinški strokovnjaki se aktivno vključujejo v slovensko marketinško družbo. So člani teles strokovnih organizacij (SOZ, DMS). Kot govorci redno sodelujejo na strokovnih dogodkih, konferencah in okroglih mizah, kot člani odborov sooblikujejo najodmevnejše dogodke in nagrade v slovenskem tržno-komunikacijskem in marketinškem prostoru, redno sodelujejo tudi kot vabljeni člani žirij nagrad na področju tržnega komuniciranja. Razvoj stroke podpirajo tudi kot sponzorji številnih strokovnih dogodkov.
Zato Droga Kolinska Atlantic Grupa prejme nagrado / priznanje / Oglaševalec leta 2018 za svoj strokoven in konsistenten nastop na trgu tako v letu 2018, kot tudi v daljšem časovnem obdobju.
Droga Kolinska Atlantic Grupa je s produktnimi in komunikacijskimi presežki, inovativnostjo in izvirnostjo odražala ter pomembno zaznamovala slovenski marketinški, oglaševalski in tržno komunikacijski prostor tudi v letu 2018.
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja:
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (za leti 2012 in 2016 , Atlantic Grupa / Droga Kolinska in Telekom Slovenije, A1 Slovenija.