Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMLADI KREATIVNI UPI - Kreativni izziv za študente

Novice SOZ splošne

MLADI KREATIVNI UPI - Kreativni izziv za študente

8. Mar 2019

 

Slovenska oglaševalska zbornica bi vam rada omogočila čim več priložnosti za praktične izkušnje  oziroma vam pomagala, da si lažje odprete vrata v svet oglaševanja, zato razpisuje samo za študente natečaj Mladi kreativni upi.  
 
Natečaj / tekmovanje mladih kreativnih upov bo letos potekalo prvič. Namenjeno je študentom, ki še nimate agencijskih izkušenj, a imate kreativne iskrice ter bi se radi preizkusili v reševanju konkretnega briefa. 
 
Mladi kreativni upi so po pravilih podobno tekmovanje kot Mladi kreativci, ki vsako leto poteka na Slovenskem oglaševalskem festivalu, vendar je stopnja zahtevnosti briefa prilagojena študentom z manj izkušnjami. Tako boste lahko svoje moči pomerili v bolj enakovredni konkurenci ter dobili bolj realno povratno informacijo. 
 
Poleg novih izkušenj ter kreativnega adrenalina boste s sodelovanjem dobili priložnost opozoriti nase kreativne direktorje slovenskih oglaševalskih agencij ter si tako razširiti krog poslovnih priložnosti.
 
Kreativni pari, katerih kreativne rešitve se bodo uvrstile v ožji izbor, pa se boste s svojimi idejami predstavili v živo zbranim poslušalcem iz agencij ter z njimi predebatirali svoje nastope.
 
Letos bo izziv prispevala Zavarovalnica Triglav. Vsi prijavljeni udeleženci, kreativni tandemi, boste imeli 24 ur časa, da s kreativnim konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorite na razpisano nalogo. 
 
Vaše delo bo ocenjevala posebna žirija:  
• Predsednik žirije Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor, Pristop
• Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana
• Milena Jakovljević, strateška direktorica, Mediodrom
• Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav
• Sara Vehovec, višja strokovna sodelavka, Triglav Lab 
• Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna
 
Celoten proces ustvarjanja rešitev bo potekal 27. in 28. marca 2019, gostitelj je Triglav Lab. 
 
 
 

 

Zmagovalni par bo dobil možnost brezplačnega sodelovanja v natečaju Mladi kreativci 2019 v okviru 28. Slovenskega oglaševalskega festivala. Za vse prijavljene in potrjene tekmovalce natečaja Mladi kreativni upi pa tudi velja posebna cena prijavnine na festival SOF 2019, ki znaša samo 20 EUR + DDV / na osebo. Prijavnina za Mlade kreativne upe vključuje obisk vseh predavanj, razstav in družabnih dogodkov v okviru 28. SOF-a. 

Zadnji rok za prijavo je 26. marec 2019, vendar je število mest omejeno na 20 parov.  

Prijave na [email protected]

Vidimo se na prevzemu briefa 27. marca V prostorih Triglav Lab na Dunajski 22 v Ljubljani.

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!