Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceStekel je izbor Oglaševalca leta 2018

Novice SOZ splošne

Stekel je izbor Oglaševalca leta 2018

15. Jan 2019

Oglaševalec leta je tradicionalna letna stanovska nagrada Slovenske oglaševalske zbornice za izvirnost in inovativnost nastopa podjetja na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval preteklo leto  v komunikacijskem smislu oziroma za odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v preteklem letu. Izbor za Oglaševalca leta, tokrat za leto 2018, bo ponovno potekal v treh krogih, v prvih dveh bodo odločali člani SOZ, dragocene točke bodo prinesle tudi nagrade na področju tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v letu 2018. V zaključnem, tretjem krogu bodo glasovali še člani sedemčlanske komisije. Priznanje bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 28. SOF, 12. aprila 2019 v Portorožu. 

 
Kaj odlikuje Oglaševalca leta?
Način izbora Oglaševalca leta za leto 2018 izpostavlja zlasti naslednja izhodišča / kriterije: 
  • izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2018;
  • kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin; 
  • osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk; 
  • spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke. 
 
Novosti v načinu izbora glede na predhodnje leto
  • Nižji je odstotek točk, ki ga v skupnem seštevku 2. kroga izbora prinašajo točke iz osvojenih nagrad. Razmerje je tako 70 % točk prinašajo glasovi članov SOZ, 30% pa točke iz ngarad, pri izboru za leto 2017 je razmerje bilo 50% in 50%.
  • Tudi v zaključnem, 3. Krogu, je razmerje  točk spremenjeno v korist glasovanja članov SOZ v 2. Krogu izbora. V končnem seštevku točk bodo tako glasovi članov SOZ prinesli 40 %, prav tako 40 % glasovanje Komisije 3. Kroga iubora, točke iz osvojenih nagrad pa le 20%. v letu 2018 osvojene nagrade in 40 % glasovanje Komisije. 
  • Število točk, ki ga prinašajo domače in tuje nagrade je poenoteno. 
  • Točke prinaša tudi uvrstitev v ožji izbor v tekmovanju za nagrade Effie ® Slovenija 2018.  Osvojene nagrade Effie Slovenija 2018, ki bodo podeljene 14. marca 2019, pa se bodo upoštevala pri izboru Oglaševalca leta za leto 2019.
  • Novost izbora Oglaševalca leta za leto 2018 je tudi eksplicitno določilo, da je utemeljena pritožba Oglaševalskemu razsodišču na oglaševanje nominiranca v letu 2018 razlog za izključitev nominiranca. O izključitvi bo po pregledu prejetih kandidatur v pisarni SOZ odločalo Oglaševalsko razsodišče. 
 
Izbor Oglaševalca leta 2018 bo potekal v treh krogih.
  • V prvem in drugem krogu bodo odločali člani SOZ, v 2.krogu bodo točke prinesle tudi nagrade na področju tržnega komuniciranja v letu 2018.. 
  • V tretjem krogu bo glasovala še sedem-članska Komisija v sestavi: predsednik upravnega odbora SOZ, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev, predsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, predsednik Slovenskega združenja medijev in predsednica Oglaševalskega razsodišča. 
  • Cenjeni naziv Oglaševalec leta 2018 bo pripadel podjetju, ki bo v tretjem krogu zbralo največje število točk.  
 
Nagrado Oglaševalec leta 2018 bodo predstavniki vodstva SOZ podelili v petek, 12. aprila 2019 v Portorožu na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 28. Slovenskega oglaševalskega festivala - SOF 2019.
 
Nagrado Oglaševalec leta so v preteklih letih prejela podjetja: 
Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, PS Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (Pogrej in pojej), Si.mobil (za leta 2005, 2008 in 2013), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis, Zavarovalnica Triglav (za leti 2012 in 2016), DrogaKolinska, Telekom Slovenije ter A1 Slovenija.
Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!