Novice SOZ splošne
Stekel je izbor Oglaševalca leta 2018
Oglaševalec leta je tradicionalna letna stanovska nagrada Slovenske oglaševalske zbornice za izvirnost in inovativnost nastopa podjetja na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval preteklo leto v komunikacijskem smislu oziroma za odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v preteklem letu. Izbor za Oglaševalca leta, tokrat za leto 2018, bo ponovno potekal v treh krogih, v prvih dveh bodo odločali člani SOZ, dragocene točke bodo prinesle tudi nagrade na področju tržnega komuniciranja, ki so jih nominirana podjetja osvojila v letu 2018. V zaključnem, tretjem krogu bodo glasovali še člani sedemčlanske komisije. Priznanje bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 28. SOF, 12. aprila 2019 v Portorožu.
- izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, ki je na svojevrsten način zaznamoval leto 2018 v komunikacijskem smislu oziroma odličnost v daljšem časovnem obdobju, ki se je pomembno odražala tudi v letu 2018;
- kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin;
- osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu. Tudi letos se upoštevajo samo nagrade s področja tržnega komuniciranja, ki jih podeljujejo neodvisne strokovne žirije, številne nagrade in priznanja kot so npr. Superbrans, BestBuy, Trusted brand, …. pa ne prinašajo točk;
- spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov, še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse, ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.
- Nižji je odstotek točk, ki ga v skupnem seštevku 2. kroga izbora prinašajo točke iz osvojenih nagrad. Razmerje je tako 70 % točk prinašajo glasovi članov SOZ, 30% pa točke iz ngarad, pri izboru za leto 2017 je razmerje bilo 50% in 50%.
- Tudi v zaključnem, 3. Krogu, je razmerje točk spremenjeno v korist glasovanja članov SOZ v 2. Krogu izbora. V končnem seštevku točk bodo tako glasovi članov SOZ prinesli 40 %, prav tako 40 % glasovanje Komisije 3. Kroga iubora, točke iz osvojenih nagrad pa le 20%. v letu 2018 osvojene nagrade in 40 % glasovanje Komisije.
- Število točk, ki ga prinašajo domače in tuje nagrade je poenoteno.
- Točke prinaša tudi uvrstitev v ožji izbor v tekmovanju za nagrade Effie ® Slovenija 2018. Osvojene nagrade Effie Slovenija 2018, ki bodo podeljene 14. marca 2019, pa se bodo upoštevala pri izboru Oglaševalca leta za leto 2019.
- Novost izbora Oglaševalca leta za leto 2018 je tudi eksplicitno določilo, da je utemeljena pritožba Oglaševalskemu razsodišču na oglaševanje nominiranca v letu 2018 razlog za izključitev nominiranca. O izključitvi bo po pregledu prejetih kandidatur v pisarni SOZ odločalo Oglaševalsko razsodišče.
- V prvem in drugem krogu bodo odločali člani SOZ, v 2.krogu bodo točke prinesle tudi nagrade na področju tržnega komuniciranja v letu 2018..
- V tretjem krogu bo glasovala še sedem-članska Komisija v sestavi: predsednik upravnega odbora SOZ, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev, predsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, predsednik Slovenskega združenja medijev in predsednica Oglaševalskega razsodišča.
- Cenjeni naziv Oglaševalec leta 2018 bo pripadel podjetju, ki bo v tretjem krogu zbralo največje število točk.