Novice SOZ splošne
O izkušnji sodobnega marketinga z Vitalom Verličem in Mašo Crnkovič
Drugega modula letošnje SOZ Akademije se je udeležilo več kot 60 članov SOZ. Vital Verlič, soustanovitelj in direktor ter Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje, oba iz marketinške agencije Futura DDB, sta skozi predstavitev funkcionalne integracije in načrtovanja nakupne poti - dveh stebrov sodobnega marketinga – pojasnila zakaj so v povezanem svetu uspešne le znamke, ki v središče svojega delovanja postavljajo stranke.
Udeleženci so na konkretnem primeru načrtovanja nakupne poti nova znanja prenesli v prakso in za zaključek izvedeli, kako testirati uporabniško izkušnjo spletnega mesta.
Za okusne grižljaje in napitke je poskrbel generalni partner sezone 2018 Lidl Slovenija. Partner dogodka Argeta pa je poskrbel, da domov niso odšli praznih rok. Posebna zahvala za gostoljubje gre tudi tokrat Telekomu Slovenije.
Oglejte si nekaj fotografij z dogodka.