Sporočila za javnost, Vezane na člane, Domače novice
Oglaševalec leta za leto 2015 je Telekom Slovenije
Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2015, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je Telekom Slovenije. Nagrado bo v petek, 8. aprila 2016, na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 25. SOF podelil predsednik Upravnega odbora SZO, g. Enzo Smrekar.
Utemeljitev:
Telekom Slovenije prejme nagrado Oglaševalec leta za leto 2015 za strokovno, inovativno in izvirno delo na področju tržnega komuniciranja, ki se je odražalo v celostni odličnosti nastopa na trgu v letu 2015.
Telekom Slovenije je v 2015 nadaljeval z uresničevanjem trženjske strategije in komuniciranjem ponudbe celovitih in naprednih telekomunikacijskih storitev in produktov, ki so jih pospremile skrbno načrtovane trženjsko-komunikacijske aktivnosti. S konsolidacijo blagovnih znamk so poenostavili komunikacijo z uporabniki in optimizirali tržno-komunikacijske aktivnosti. V kampanjah so sporočila učinkovito prepletali z občutkom za estetiko ter izrabili možnost raznovrstnih komunikacijskih kanalov glede na ciljne skupine, pri tem pa uspešno uporabili in nadgradili številne inovativne oblike komuniciranja ter na ta način presegali okvire, ki so zaznamovali tržno-komunikacijske aktivnosti Telekoma Slovenije v preteklih letih. Komunikacijsko odličnost tako na ravni družbe kot njenih blagovnih znamk so tudi v letu 2015 prepoznale in nagradile žirije uglednih dogodkov in nagrad tako v Sloveniji kot tudi v mednarodnem okolju.
Ključne komunikacijske platforme Telekoma Slovenije v letu 2015 so bile:
»Zgodbe, ki nas povezujejo« (nadaljevanje kampanje iz leta 2014), kampanje »Zgodbe, ki zbližujejo«, »Vedno predani poslu«, »Za najbližje gremo najdlje« in »Hej, mama!«. V sklopu kampanj so nadaljevali s podporo slovenski glasbi, ki je ključni del dolgoročne usmeritve / platforme. V video in radijskih oglasih smo tako poslušali Tabu s skladbo »Nekoč nekje«, v novoletnem času so ponovili lanskoletni uspeh, tokrat z drugo skladbo Ditke Haberl »Nad mestom se dani«.
Leto 2015 so nastop na trgu Telekoma Slovenije pomembno in prepoznavno zaznamovale tržno-komunikacijske aktivnosti v segmentu ponudbe za mlade z blagovno znamko Itak. Ponudbene novosti so v komunikacijah povezali z vsebinskimi elementi in odmevnimi družbeno odgovornimi akcijami, še zlasti Moč besed in Itak Job. V začetku leta so pod okriljem projekta Moč besed predstavili prvo slovensko strokovno raziskavo o družbenih in medijskih vidikih spletnega nasilja, ki so ga zasnovali na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. V sklopu različnih pobud in skozi komunikacijske kampanje so ozaveščali, izobraževali svetovali in usmerjali k dogovornemu, varnemu in koristnemu nastopu na družbenih omrežjih z glavnim sporočilom »Ne objavi, kar te lahko gnjavi«. Na ponudbeni ravni so redno odgovarjali na pričakovanja in potrebe mladih z raznolikimi akcijskimi ponudbami.
Glasba in pestro družabno življenje sodita med ključne lastnosti in povezovalne elemente ciljne skupine, zato so bili z znamko ITAK prisotni na priljubljenih glasbenih dogodkih Kurzschluss ter v resničnostnem šovu Bar. ITAK je prejel nagrado Znamka leta na SOF 2015.
Inovativnost pri doseganju ciljnih skupin in uporabi medijev v 2015 potrjujejo med drugim brezplačna aplikacija Daljinec+, vtičnik za blokiranje sovražnih vsebin na družbenih omrežjih v okviru projekta ITAK, Moč besed, mobilna blagajna za male poslovne uporabnike kot hiter in učinkovit odgovor na nova določila in zahteve davčne zakonodaje, zagotavljanje vsebin za nogometne navdušence preko vseh zaslonov in digitalni nogometni album Prva liga Telekom Slovenije, vsebinsko povezovanje in umeščanje v okviru televizijskih šovov ter uporaba novih digitalnih kanalov, kot so promovirane objave na Twitterju in Instagramu.
Telekom Slovenije podpira aktivnosti slovenskih strokovnih združenj in že vrsto let sodeluje pri razvoju oglaševalske stroke, tako vsebinsko kot tudi trženjsko. Spoštovanje samoregulativnih oglaševalskih standardov je vzpostavljeno kot sestavni del zasnove vseh tržno-komunikacijskih aktivnosti Telekoma Slovenije. Tudi v letu 2015 je Telekom Slovenije spoštoval odločitve pristojnega telesa.
Partnerski odnos z agencijami, konsistentne kampanje, izkazana in nagrajena inovativnost pri izbiri oglaševalskih orodij in kanalov, vključevanje družbeno odgovornih akcij in sporočil v komunikacije z bolj ranljivimi ciljnimi skupinami in nasploh, nenehno nadgrajevanje mnogih dimenzij odnosa z uporabniki in ostalimi javnostmi, številne strokovne nagrade za komunikacijsko odličnost ter vključenost v razvoj oglaševalske stroke v Sloveniji so tisti ključni elementi zaradi katerih Telekom Slovenije zasluži in prejme naziv Oglaševalec leta za leto 2015.