Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRazsodba oglaševalskega razsodišča št. 74 / 24. 05. 2002

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 74 / 24. 05. 2002

PRITOŽBA:

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika v zvezi z oglasi za t.i. vroče linije v Primorskih novicah. Vlagatelj v pritožbi navaja, da ga moti, da dnevno časopisje objavlja oglase s številkami t.i. "vročih telefonov", saj mora paziti, kje pušča časopis, da ne bi prišel v roke otrokom. V nadaljevanju vlagatelj pritožbe ocenjuje, da nedostojno oglaševanje otrokom popači predstavo o vrednoti ljubezni in spolnosti, staršem pa je ukradeno poslanstvo, da bi otroke spolno poučili in vzgajali v starosti, ki jo ocenijo za primerno in na način, ki ga po svoji vesti izberejo.

ODGOVOR:

Primorske novice d.o.o iz Kopra v odgovoru na pritožbo zavračajo pritožbo kot neutemeljeno in v nadaljevanju navajajo:

  1. Tako kot veliko število medijev splošno-informativnega značaja tudi v naših edicijah objavljamo oglase, ki oglašujejo "vroče linije", saj le-ti oglašujejo zakonito dejavnost in imamo z naročniki teh oglasov enak odnos kot z drugimi poslovnimi partnerji.
  2. Pri sprejemanju naročil in oglasnih sporočil se držimo določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa, kar v tem primeru pomeni, da zavračamo objavo fotografij in tekstov v oglasih, ki presegajo sprejemljivo mejo vabljivosti in erotičnosti, saj nas med drugim na to opozorijo tudi bralci sami, ki se odzovejo s pismi in telefonskimi klici v primerih, ko ocenijo, da so objavljeni oglasi prestopili mejo dostojnosti in dobrega okusa.
  3. Tovrstne oglase objavljamo na straneh namenjenih malim oglasom, ki so za otroke in mladostnike manj zanimive.

DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA:

Člen 3 DOSTOJNOST
Oglaševanje ne sme vsebovati ničesar, kar bi žalilo javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti. Oglaševanje ne sme nasprotovati samoumevni enakopravnosti med spoloma niti prikazovati moškega, ženske ali otroka na žaljiv oz. podcenjujoč način. Prikazovanje golote in spolnih namigovanj zgolj zaradi šokiranja ali zbujanja pozornosti ter brez smiselne povezave z izdelkom ni sprejemljivo. Kadar se golota in spolni namigi uporabljajo v povezavi s sporočilom, naj ne žalijo dobrega okusa.

RAZSODBA:

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 24. maja 2002 in sprejelo razsodbo:

Pritožba ni utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče na podlagi zbranih informacij in ogleda predmetnih oglaševalskih sporočil ugotavlja, da pritožbi priložena oglaševalska sporočila ne kršijo določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa in so skladna s priporočili Oglaševalskega razsodišča (Razsodba št. 4/26.05.1995 in Razsodba št. 71/12.02.2002)

  1. Oglas naj ne vsebuje eksplicitnih erotičnih vsebin.
  2. Oglas naj vsebuje jasno vidno opozorilo, da so tovrstne storitve namenjene samo polnoletnim osebam.
  3. Oglas naj vsebuje jasno vidno navedbo o ceni storitve.
  4. Oglaševanje naj se izvaja samo v specializiranih medijih oziroma na specializiranih straneh tiskanih medijev, oglasi na radiu in televiziji pa naj se predvajajo izključno v nočnem terminu (od 22.00 do 5.00).

Oglaševalsko razsodišče
Boštjan Strnad
Predsednik OR

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!