Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 309 / 13. 9. 2017

RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 309 / 13. 9. 2017

POVZETEK PRITOŽBE
 
Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo družbe Hofer, ki se nanaša na oglaševanje družbe SPAR Slovenija, in sicer alkoholne pijače (pelinkovec lastne blagovne znamke oglaševalca) na spletnem mestu www.spar.si. 
 
Pritožnik meni, da je oglaševalec z oglaševanjem alkoholne pijače z več kot 15 % alkohola in brez opozorila ministra v nasprotju z določili 19. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK).
 
 
POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA
 
Oglaševalec, družba SPAR Slovenija, je v svojem odgovoru na pritožbo pojasnil:
  • Do objave izdelka Spar pelinkovec na spletenem mestu druže Spar Slovenija je prišlo izključno zaradi napake v komunikaciji pri sodelovanju z zunanjim partnerjem / agencijo, ki skrbi za oglaševanje novih izdelkov.
  • Na spletnem mestu www.spar.si / Spar znamke / Novo v ponudbi oglašujemo nove izdelke blagovnih znamk, katerih imetnik pravic je Spar Slovenija oziroma z njo povezane družbe. V seznamu izdelkov, ki je bil posredovan agenciji, ni bilo ob izdelku Spar pelinkovec  posebne oznake, da gre za alkoholno pijačo, katere oglaševanje ni dovoljeno. Agencija pa prav tako ni bila dovolj pozorna, da bi sama prepoznala izdelek, ki v oglaševanje ne sme biti vključen zaradi pravne ureditve oglaševanja alkohola na slovenskem trgu.
  • Do napake je tako prišlo nenamerno in je zgolj posledica človeškega faktorja. Takoj po prejemu pritožbe smo objavo nemudoma umaknili s spletnega mesta spar.si.
 
DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA
 
Člen 19  ALKOHOLNE PIJAČE
 
19.1.
Oglaševanje alkoholnih pijač je dovoljeno le v primerih in pod pogoji, kot so opredeljeni v veljavnih predpisih.
 
19.2.
Oglaševanje alkoholnih pijač, ki presegajo 15 volumenskih odstotkov alkohola, je prepovedano. 
 
 
RAZSODBA 
 
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 13. septembra 2017 ter sprejelo razsodbo:
 
Pritožba je utemeljena. 
 
O b r a z l o ž i t e v:
 
Oglaševalsko razsodišče na podlagi ogleda oglaševanja in navedb v pritožbi in odgovoru nanjo ugotavlja, je oglaševanje pijače »SPAR pelinkovec« v nasprotju z določili 19.1. in 19.2. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa, saj gre za oglaševanje alkoholne pijače, ki je prepovedano z veljavnimi predpisi, oglaševanje alkoholnih pijač, ki presegajo 15 volumenskih odstotkov alkohola pa eksplicitno prepoveduje tudi SOK.
 
Oglaševalsko razsodišče ukrepa ni izreklo, ker je oglaševalec takoj, ko je bil skozi pritožbo opozorjen na napako, sporno objavo nemudoma umaknil s spletnega mesta.
 
Oglaševalsko razsodišče
Doc.dr. Milena Fornazarič, predsednica
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!