Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv Razsodb RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 306 / 22. 8. 2017

RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 306 / 22. 8. 2017

POVZETEK PRITOŽBE
 
Oglaševalsko razsodišče je prejelo mednarodno pritožbo, ki jo je v imenu angleškega potrošnika nanj naslovila ASA (Advertising Standards Authority) iz Združenega kraljestva v okviru mehanizma čezmejnega reševanja pritožb v Evropi. 
 
Pritožba se nanaša na oglaševanje izdelka Elf Emmit oglaševalca, družbe Medwell iz Ljubljane, na spletnem mestu https://www.elfemmit.com. Pritožnik meni, da je predstavitev / oglaševanje izdelka zavajajoče, ker vključuje trditve, da izdelek deluje, kar naj bi temeljilo na znanstvenih dokazih. Ob tem navaja nekaj domnevno neresničnih in zato zavajajočih trditev, npr. »znanstveni preboj / scientific breakthrough«, »znanstveni princip, na katerem izdelek temelji / the scientific principle on which it is based … « ter »znanstveno dokazani učinki na zdravje / scientifically-proven health benefits«.
 
 
POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA 
 
Oglaševalec, družba Medwell d.o.o., v njenem imenu družba Ketner, pravno svetovanje, zastopstvo in zaščita d.o.o. (v nadaljevanju Medwell), v svojem odgovoru pritožbo v celoti zavrača kot neutemeljeno s širšo utemeljitvijo, kot sledi.
  • Vsebine na spletnem mestu www.elfemmit.com v nobenem primeru ni moč šteti kot zavajajoče. Vsebine na predmetnem spletnem mestu gradijo na lastnem dobrem imenu, zaščiteni blagovni znamki, patentu ter drugih pravicah zaščitene intelektualne lastnine družbe Medwell.
  • Gre za oglaševanje in prodajo izdelka »Elf emmit almost magic«, ki je registrirana blagovna znamka EU. Naprava je registrirana pod registriranim modelom Skupnosti št.: 002179978. Vsebina spletnega mesta pa objektivno in brez pretiravanja govori o lastnostih oglaševanega izdelka in pojasnjuje, kako deluje. Pri tem se oglaševalec sklicuje na podeljeni slovenski patent št. 24438 – frekvenčni simulator, ki je tudi v postopku mednarodne registracije patenta pod št. PCT/IB2015/000886 z uveljavljanjem vseh prednostnih pravic iz nacionalnega patenta št. 24438.
  • Resničnost trditev na spletnem mestu, ki so predmet pritožbe, oglaševalec prvenstveno utemeljuje in dokazuje s patentno tehnično dokumentacijo za patent št. 24438 in iz katere izhaja, da impulzna elektromagnetna polja nizke jakosti in ekstremno nizkih frekvenc povečujejo količino kisika v krvi, izboljšajo prekrvavitev in celično presnovo, kar posledično vpliva na izboljšanje spanja (umiri in zaziba v spanec), lajšanje bolečin, zmanjšanje vnetij, izboljšanje ravni energije (ostanemo budni, ko smo utrujeni), celjenja kosti, koncentracijo (pozitivno vpliva na učenje in koncentracijo, tudi ko smo pod stresom), umiritev (sprosti po napornem dnevu).
  • Iz patenta št. 24438 je tudi razvidno, da oglaševani izdelek (Elf Emmit) vpliva na človeško telo (zlasti možgane), ki se odziva na doziranje impulzov različnih frekvenc elektromagnetnega valovanja (EMV). EMV pozitivno vplivajo na določene dele možganov in povzročajo različne, odvisno od jakosti in oblik EMV, pozitivne vplive na možgane. Ali pa pridobijo novo namembnost in usmerjeno delovanje na določene segmente človeških možganov tako, da sem jim izboljša funkcija delovanja.
  • Izdelek Elf Emmit temelji na tehnologiji PEMF (tehnologija impulznega elektromagnetnega polja), ki pomaga možganom pri ustvarjanju določenih ritmov z uporabo nizkofrekvenčne elektromagnetne simulacije. Elf Emmit pa je edina nosljiva naprava, ki neposredno spodbuja male in ne celotne možgane – gre naravnost do ciljnega mesta, kjer deluje varno, ne-invazivno in učinkovito. Ellf Emmit posreduje ritmični utrip, ki sugerira hitrost delovanja uma in telesa.
  • Povprečna pulzna moč Elf Emmit je 220uT, kar je v standardnih okvirih / mejah. Vsak izdelek spremlja SAR certifikat proizvajalca telefonov, Elf Emmit namreč uporablja izključno energijo iz baterij telefona. Za določanje frekvence in moči impulzov pa Elf Emmit temelji na objavljenih medicinskih raziskavah, med njimi tudi iz NASA (https://ntrs.gov/archive/nasa/casi.ntrs.gov/20030075722.pdf ). Z Elf Emmit uporabljamo koncept »frekvence po odzivu / frequencies following response«, ki je znan tudi kot »Brainwave entertainment«. Z razliko od številnih konkurentov, ki v glavnini uporabljajo vpliv svetlobe, zvoka in elektroimpulzov, Medwell uporablja elektromagnetne impulze.
  • Enaka izhodišča in dognanja najdemo v učbenikih za biologijo, enako znanje se uporablja na napravah in programih za hitro učenje in programih, ki vplivajo na naše sposobnosti z zaznavanjem zvoka, zvočnih in svetlobnih učinkov, bio resonančno in transkranialno magnetno simulacijo. Oglaševalec je v odgovoru navedel tudi vrsto izdelkov in naslove njihovih spletnih mest.
  • Oglaševalec je odgovoru priložil Patent SI 24438 A in spremno dokumentacijo / frekvenčni stimulator Int.Cl.: A 61B 19/00; A61 N 2/00 ter Status Report o vlogi za mednarodni patent št. PCT/IB2015/000886.
 
 
RAZSODBA
 
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 22. avgusta 2017 ter sprejelo razsodbo:
 
Pritožba ni utemeljena. 
 
O b r a z l o ž i t e v:
Oglaševalsko razsodišče na podlagi ogleda oglaševanja in navedb v pritožbi in odgovoru nanjo ugotavlja, da oglaševalec upravičeno uporablja navedbe, ki jih pritožnik navaja kot domnevno zavajajoče. Oglaševalec je odgovoru na pritožbo kot dokazilo med drugim priložil dokazilo o zaključeni registraciji Patenta SI24438 A in spremno dokumentacijo / frekvenčni stimulator Int.Cl.: A 61B 19/00; A61 N 2/00 ter Status Report o vlogi za mednarodni patent št. PCT/IB2015/000886.
 
Oglaševalsko razsodišče
Doc.dr. Milena Fornazarič, predsednica
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!