Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 301 / 28. 6. 2017

RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 301 / 28. 6. 2017

POVZETEK PRITOŽBE
 
Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo družbe Hofer trgovina, ki se nanaša na oglaševanje alkoholnih pijač, ki presegajo 15 volumenskih odstotkov alkohola na spletnem mestu družbe LIDL Slovenija (www.lidl.si/sl/novo-v-.htm?action=showDetail&id=34779 ter www.lidl.si/sl/novo-v-.htm?action=showDetail&id=34778) vsaj tudi 12.6.2017. 
 
Vlagatelj pritožbe ocenjuje, da objave / oglaševanje kršijo določila 19. Člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) in predlaga Razsodišča, da oglaševalca javno pozove k prenehanju oglaševanja.
 
 
POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA 
 
Oglaševalec, družba LIDL Slovenija, v svojem odgovoru pritožbo navaja:
  • izdelki (žgane pijače) so res bili objavljeni na spletni strani, a smo jih takoj po opozorilu na ugotovljeno nepravilnost odstranili; 
  • do objave je prišlo po pomoti, v želji po informiranju o dopolnitvi ponudbe, nikakor pa ne po oglaševanju alkoholnih pijač; 
  • objavljeni izdelki so bili opremljeni z obvestilom ministrstva: “Minister za zdravje opozarja: "Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!"”; 
  • ravno tako se kategorija spletne strani, kjer so izdelki bili objavljeni, ni oglaševala;
  • eno izmed temeljnih vodil delovanja družbe LIDL Slovenija je dosledno spoštovanje zakonskih predpisov in pa  zaupanje kupcev v družbo LIDL Slovenija, zato nam nikakor ni v interesu kršenje zakonodaje, tako zaradi načela skladnega poslovanja, kot odgovornosti do naših kupcev;
  • kot  članu SOZ pa nam je spoštovanje oglaševalskega kodeksa nadvse pomembno. 
Storjeno napako obžalujemo in smo jo nemudoma odpravili, hkrati  pa smo sprejeli tudi vse ustrezne ukrepe, da do podobne napake v prihodnje ne bo več prišlo.
 
 
DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA
 
Člen 19  ALKOHOLNE PIJAČE
 
19.1.
Oglaševanje alkoholnih pijač je dovoljeno le v primerih in pod pogoji, kot so opredeljeni v veljavnih predpisih.
 
19.2.
Oglaševanje alkoholnih pijač, ki presegajo 15 volumenskih odstotkov alkohola, je prepovedano. 
 
 
RAZSODBA
 
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 28. junija in 2017 ter sprejelo razsodbo:
 
Pritožba je utemeljena.
 
O b r a z l o ž i t e v:
Oglaševalsko razsodišče na podlagi navedb v pritožbi in odgovoru oglaševalca ter ogleda oglaševanja, ki je predmet pritožbe, ugotavlja, da le-to ni v skladu z določili 19.1., in 19.2. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Z objavo novosti v ponudbi je oglaševalec oglaševal produkt, katerega oglaševanje je eksplicitno prepovedano.
Oglaševalsko razsodišče sankcije ni izreklo, ker je oglaševalec po prejemu pritožbe oglaševanje takoj umaknil in zagotovil, da se ne bo ponovilo.
 
Oglaševalsko razsodišče
Doc.dr. Milena Fornazarič, predsednica
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!