Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 19/21.10.97
Oglaševalec Kolinska Ljubljana je dne 6. oktobra 1997 vložil pritožbo na Častno razsodišče SOZ zaradi domnevnega posnemanja slogana "več sadja, manj sladkorja" s strani oglaševalca Eta Kamnik /"manj sladkorja, več sadja"/. Vlagatelj pritožbe meni, da je posnemanje slogana v nasprotju s 15. členom Slovenskega oglaševalskega kodeksa zaradi povzročanja zmede pri potrošnikih ter v nasprotju z dobrimi poslovnimi običaji v stroki.
Častno razsodišče SOZ je pritožbo obravnavalo dne 21. oktobra 1997 in sprejelo razsodbo:
Pritožba ni utemeljena.
Častno razsodišče SOZ je ugotovilo, da gre pri spornem tekstu za informacijo o bistvenih lastnostih izdelkov in ne za slogan. Gre za uporabo generičnih pojmov, ki opisujejo poglavitne lastnosti izdelka in jih ni možno obravnavati kot kreativno avtorsko rešitev v oglaševanju.
Častno razsodišče SOZ