Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRazsodba oglaševalskega razsodišča št. 176 / 30. 11. 2009

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 176 / 30. 11. 2009

POVZETEK PRITOŽBE

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika, ki se nanaša na mobilna kratka tekstovna sporočila (sms) družbe Dimoco Direct Mobile Communications GmbH iz Maribora. Potrošnik je predmetna sms-a 11.11.2009 iz številke 6655, ki jo ima oglaševalec registrirano pri dveh slovenskih operaterjih mobilne telefonije. Vlagatelj pritožbe ocenjuje, da je družba Dimoco s predmetnima sms-jema zavajala potrošnike, predmetno oglaševanje pa bi lahko povzročilo tudi resne zdravstvene težave. Vlagatelj pritožbe je pritožbo utemeljil:

  1. Vlagatelj pritožbe je prejel sms s sporočilom: "Samo še zadnji korak. Vnesite kodo PIN 2939 in izračunali vam bomo datum vaše smrti. Več informacij na www.si.mundome.com 2,49/sms 2 sms/teden.". Vlagatelj ni vnesel kode PIN 2939, vendar je še isti dan vseeno prejel še drug sms z vsebino: "Zdravo, izpolnili ste kviz smrti. Za prejem datuma svoje smrti pošljite SMS JA na 6655 zdaj."
  2. Vlagatelj pritožbe s podjetjem Dimoco ni nikoli imel nobenih stikov, zato meni, da je način pridobivanja strank s strani oglaševalca nesprejemljiv in ni v ponos oglaševalski stroki, saj se oglaševalec poslužuje ne samo zavajanja ampak tudi laži. Ob obisku navedene spletne strani je vlagatelj ugotovil, da na njej ni kviza smrti, zato sklepa, da oglaševalec zavaja potrošnike s tovrstnimi sporočili, samo zato, da bi obiskali oglaševalčevo spletno stran.

POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA

Oglaševalec Dimoco Direct Mobile Communications GmbH iz Maribora kljub pisnemu in ustnemu pozivu odgovora na pritožbo Oglaševalskemu razsodišču ni podal.

DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA

Člen 6 OBLIKA PREDSTAVITVE Oglasna sporočila morajo biti estetska in v skladu z zahtevami kulturnega okolja. Ne smejo iritirati porabnikov z napadalnostjo in neokusnimi prijemi, prizori, izrazi itd., ne glede na to, prek katerega sredstva se prenašajo.

RAZSODBA

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 15. oktobra ter 11. in 30. novembra 2009 in sprejelo razsodbo

Pritožba je utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče oglaševalca javno poziva k takojšnjemu prenehanju distribucije predmetnih oglasov.

O b r a z l o ž i t e v:
Na podlagi posredovanih informacij pritožnika Oglaševalsko razsodišče ugotavlja, da predmetna SMS sporočila niso skladna z določili 6. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa, saj so zasnovana tako, da iritirajo porabnike. O samem postopku izvedbe storitve (naročeno / nenaročene) pa Oglaševalsko razsodišče ni presojalo, saj to ni predmet presoje po kodeksu.

Oglaševalsko razsodišče
Cene Grčar, predsednik

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!