Znana žirija Effie Slovenija 2012, ki bo letos ocenjevala rekordnih 40 del
Na šesto nagrado Effie Slovenija se je letos prijavilo 40 tržno-komunikacijskih akcij, oziroma kar 11 akcij več kot na Effie 2010. Največ, kar 13 akcij, je prijavljenih v kategorijo Storitve, po 6 akcij je prijavljenih v kategorijah Potrošni izdelki – hrana in pijača ter Dolgoročna učinkovitost, po 5 akcij v kategorijah Družbene akcije ter Učinkovita raba spleta in družbenih medijev, 3 akcije v kategoriji Potrošni izdelki – drugo ter po 1 akcija v kategorijah Učinkovita komunikacija na prodajnem mestu in Korporativno komuniciranje.
Ocenjevanje prijavljenih akcij bo potekalo na dveh stopnjah. 11. januarja 2013 bo svoje delo najprej opravila prvostopenjska žirija in naredila listo finalistov. 12. februarja 2013 pa bo o nagrajencih odločala drugostopenjska žirija.
Več na www.effie.si.