Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceZaveza planetu & raziskava o marketing in trajnosti

Tuje novice

Zaveza planetu & raziskava o marketing in trajnosti

6. Jul 2021

WFA Planet Pledge for Marketers je ogrodje za pomoč marketingašem pri vodenju odziva industrije na izziv podnebnih sprememb. Zavezo so lansirali konec aprila 2021 na rednem letnem WFA globalnem marketinškem tednu. Ob tem so predstavili tudi izsledke globalne raziskave WFA - marketing in trajnost:  premoščanje vrzeli. Pri zasnovi raziskave, ki jo je Svetovno združenje oglaševalcev (WFA) izvedlo v sodelovanju s Project17 in BVA Nudge Unit, so izhajali iz poglobljenih intervjujev s trinajstimi globalnimi direktorji marketinga (CMO). Kvantitativno raziskavo pa so izvedli v sodelovanju s 34 nacionalnimi združenji oglaševalcev, ki so k sodelovanju povabila in spodbujala predstavnike svojih članov, vodij ali vodilnih v marketingu. Vabilu k sodelovanju se je odzvalo tudi Slovensko združenje oglaševalcev pri SOZ. Iz zbranih podatkov na globalni ravni izhaja, da marketingaši verjamejo, da so lahko pomembno gonilo sprememb, ob tem pa priznavajo, da marketing kot funkcija v podjetju žal pogosto zaostaja glede na aktualno celostno trajnostno usmerjenost podjetja. Za vsako sodelujočo nacionalno združenje so v WFA pripravili poglobljen uvid v izsledke za nacionalni trg v primerjavi z globalnimi trendi, tudi poročilo o marketingu in trajnosti za Slovenijo.

WFA zaveza planetu stremi k premostitvi vrzeli s spodbujanjem direktorjev marketinga, da se v okviru vključevanja zavez trajnostnemu razvoju osredotočijo na štiri ključna področja:

  •  Zaveza svetovni kampanji o ničelnem ogljičnem odtisu, tako znotraj podjetja / organizacije kot v okviru celotne marketinške dobavne verige.
  • Spodbujanje razvoja marketinških organizacij k vodenju podnebnega odziva s pripravo smernic, orodij in vodstva za svoje marketingaše in agencije.
  • Uporaba orodij in moči tržnega komuniciranja za spodbujanje bolj trajnostnega obnašanja potrošnikov.
  • Vzpostavitev zaupanja vrednega marketinškega okolja, v okviru katerega so uporabljene trajnostne trditve hitro in lahko dokazljive, da potrošniki / uporabniki lahko zaupajo komunikacijskim sporočilom, ko želijo uskladiti svojo potrošnjo in lastne vrednote.

WFA bo o napredku pri navedenih ciljih poročala na letni ravni . Ob tem se zavedajo, da bo potreben čas, da se bodo člani WFA zavezali projektu ničelnega ogljičnega odtisa (Race to Zero). Razsežnost zaveze je namreč bistveno širša kot področje marketinga in zahteva usklajen odziv najvišjega vodstva ter na vseh področjih v podjetju.  

Iz raziskave »Marketing and Sustainability: Closing the Gaps«. izhaja, da so ključna zlasti tri področja pomembnih izzivov pri izpolnjevanju ciljev.

  • Vrzel med pričakovanji potrošnikov do blagovnih znamk in med tem, kako zaznavajo prizadevanja znamk na področju spoštovanja okolja in trajnosti.
  • Vrzel med prizadevanji podjetij in organizacij na področju trajnosti in tem kar njihov marketing komunicira.
  • Vrzel med splošno prepoznano močjo blagovnih znamk, da postanejo nosilke trajnostnega razvoja in tem kar delajo, še zlasti na področju opolnomočenja potrošnikov, da sprejemajo boljše odločitve in zasledujejo bolj trajnostni življenjski slog.

O raziskavi

Raziskava »Marketing and Sustainability: Closing the Gaps« je plod sodelovanja Svetovne federacije oglaševalcev (WFA) s Project17 , ki se osredotoča na globalne cilje Združenih narodov in strokovnjaki na področju vedenjskih sprememb BVA Nudge Unit. Rezultati razsikave izhajajo iz 13 poglobljenih intervjujev z globalnimi direktorji marketinga (CMO) podjetij: Unilever, Ikea, Danone, Nestle, General Mills, Pernod Ricard, Mastercard, Orsted, Dole, Reckitt Benckiser, Diageo, Grab in Booking.com. ter kvantitativne raziskave, ki je potekala v sodelovanju z nacionalnimi združenji oglaševalcev na 34 trgih in v kateri je sodelovalo 650 marketingašev iz podjetij različnih velikosti in tržnih kategorij. Vabilu k sodelovanju v raziskavi so se odzvali tudi v Slovenskem združenju oglaševalcev pri SOZ.

Izsledki raziskave za slovenski trg

Preberi več

 

Sorodne novice
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
06.10.2023 -
Nov priročnik EACA - opolnomočenje žensk v oglaševanju
10.07.2023 -
25. junija je v veljavo stopila Direktiva EU o zastopniških tožbah
24.05.2023 -
EU: Revidiran okvir za spremljanje krožnega gospodarstva
16.05.2023 -
Prvi sklop razpisov v okviru programa za digitalno Evropo za obdobje 2023–2024
21.04.2023 -
EU : zeleno zavajanje in zavajajoče okoljske trditve v oglaševanju
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!