Član članu
Z razlogom imamo dve ušesi in en usta …
Odlični oglaševalci jih tudi uporabljajo v tem razmerju. Dobre oglaševalske kampanje se običajno začnejo z analizo, torej poslušanjem. Marketing in prodaja sta uspešna takrat, kadar res dobro poslušata potrošnika. Najboljši komunikatorji niso tisti, ki najbolje odgovarjajo na vprašanja, ampak tisti, ki znajo postaviti vprašanja in res slišati odgovore. Kako pa učinkovito slišati vse tiste pogovore, ki potekajo na družbenih omrežjih, običajno izven naših ustaljenih mehurčkov? Informacije so resda na dosegu roke, a kako iz neskončne množice sporočil filtrirati res pomembne?
Odgovor je v družbenem poslušanju (social listeningu). Orodja za to obstajajo, a večina jih ne razume prav dobro jezikov te regije, predvsem pa v dnevnih poročilih navržejo toliko “smeti”, da marsikdo obupa nad prebijanjem skozi kopico nepomembnih spletnih objav in zlahka prezre tiste kritične.
“Babl pomaga pri vrsti komunikacijskih odločitev,” pojasnjuje Tjaša Mušič, vodja družbenih vpogledov pri Bablu, prvi slovenski storitvi družbenega poslušanja, ki jo je pred kratkim predstavil Kliping: “Naši naročniki želijo spremljati odziv na svoje kampanje, vedeti hočejo, kaj počne konkurenca, predvsem pa želijo biti prvi obveščeni v primeru potencialno kritičnih tem. Na družbenih medijih si ali hiter ali pa te ni. Zato nihče nima časa prebijati se med množico objav, ampak potrebuje poročilo, iz katerega v treh minutah dobi najpomembnejše informacije in se lahko takoj odzove na kritične objave.”
Za vse tiste, ki bi želeli storitev Babl preizkusiti, Kliping omogoča brezplačno testiranje, naročite se lahko tukaj.