Član članu, Domače novice
Vodič po nativnem oglaševanju: Najbolj nevsiljiv in integriran način oglaševanja
Dejstvo je, da so se budgeti oglaševalcev v zadnjih dveh mesecih zelo prerazporedili. Eden očitnih zmagovalcev je tudi nativno oglaševanje.
Gre za obliko oglaševanja, ki posnema formo spletne vsebine oziroma se dobro »zlije« z vsebino, katere del je. Seveda je bistvo tovrstnih oglasov tudi v tem, da so visoko relevantni za uporabnika in dejansko ponujajo uporabno vsebino v obliki dodane vrednosti.
Barbara Bačnik, vodja nativnega oglaševanja v GetInteractive pravi, da je posebnost nativnega oglaševanja prav v tem, da oglasi delujejo zelo naravno, ne motijo uporabniške izkušnje in so tudi zaradi širokih možnosti naprednega ciljanja zelo učinkoviti. Namreč dobra vsebina in kvaliteten nativni oglas prinašata daleč najboljši obisk na ciljnih straneh, kar ima seveda pozitivni učinek na organske pozicije.
Kako je lahko nativno oglaševanje še bolj učinkovito?
Barbara Bačnik je tako v Vodiču po nativnem oglaševanju zbrala tudi več primerov dobrih praks in prednosti.
Svoj Vodič po nativnem oglaševanju lahko prevzamete tukaj.