Član članu, Domače novice
Virtualna kavarna in Diginerji
V času, ko je veliko drugače od vajenega, še pitje kave ni več ustaljeni ritual. Že res, da ima AMZS 29 centrov, razpršenih po Sloveniji, zato je priložnosti za pitje skupne »kave« vseh zaposlenih (preko 420 jih je) le nekaj v letu. So pa vsakodnevnega druženja vajeni zaposleni v posameznih centrih. Zaradi prepovedi izvajanja večine AMZS dejavnosti in s tem zaprtjem centrov (razen servisnega dela, povezanega s poslovnimi strankami in pomočjo na cesti in vleko vozil), pa Pravi prijatelji niso prikrajšani za skupno »kofetkanje«.
Vsak petek se namreč srečajo v »Virtualni kavarni«, ki postreže s kavo po okusu posameznika. Uro medmrežnega druženja namenijo različnim, v naprej pripravljenim temam. Od uporabnih nasvetov, kako v času karantene ohraniti fizično kondicijo, do miselnih trikov, pa zanimivosti, ki zamotijo otroke. Spoznavali so, kje lahko poiščejo različne ideje, kako opraviti popravek osebnih letnih ciljev, glede na to, da so mnogi zastavljeni na začetku leta zaradi izrednih razmer na prepihu in še kaj.
Bolj kot vse pa je pomembno spoznanje, da tudi »Virtualna kavarna«, skupaj z drugo komunikacijo z zaposlenimi, pripomore k ohranjanju vezi, pozitivni naravnanosti in vsakič znova postreže z mislijo prisotnih, da se veselijo, ko bodo spet lahko srečevali sodelavce in stranke v živo.
Že leto pred pojavom koronavirusa so v AMZS angažirali skupino »digitalnih trenerjev« in jih poimenovali »Diginerji«. Gre za interne ambasadorje, ki so postali aktivni glasniki AMZS zgodbe #semAMZS na družbenih medijih. Poslanstvo, aktivnosti in sporočila pošiljajo v svet, da boste spoznali, kdo so ljudje, ki skupaj za vas #SoustvarjajoVarnoMobilnost. Ogromno zgodb čaka, da vam jih povedo, pravijo!
Bistvo Dignerjev je mentoriranje drugih zaposlenih v AMZS, da kalijo znanja o digitalnih orodjih, družbenih omrežjih ter kako širiti svoj ali AMZS glas v virtualni svet.
V času, ko vsa komunikacija poteka virtualno, je vloga Diginerjev neprecenljiva. Svoje kolege učijo uporabnosti posameznih komunikacijskih orodij preko spleta in jih opogumljajo, da postajajo aktivni del brezmejnega spleta.
Tole je povedala Nika, ena izmed Diginerjev: »Ne samo, da lahko soustvarjaš in občuduješ celotno zgodbe AMZS-ja, ki se na njem ustvarja, lahko tudi gradiš na sebi, predstaviš svoje dosežke, svoje mišljenje in se na tak način povežeš s sebi podobnimi ljudmi. Meni osebno je to kot neka spodbuda, ko vidiš na kušu uspešne ljudi in dobiš tudi sam občutek, da bi lahko iz sebe naredil še veliko več, posledično pa si zadaš tudi nove življenjske cilje. Zelo sem ponosna, da sem lahko del zgodbe #semAMZS.«
Maja Ambrož, vodja tržnega komuniciranja v AMZS