Tuje novice, Novice SOZ splošne
V Srbiji kmalu nov Zakon o oglaševanju
15. Apr 2016
Strokovna združenja (IAA, IAB, UEPS in Zveza medijev) so v sodelovanju z Združenjem za kreativno industrijo PKS organizirali predstavitev novega Zakona o oglaševanju v Srbiji.
Novosti novega Zakona o oglaševanju so:
- prepoznavanje samoregulative in soregulative;
- primerjalno oglaševanje, ki bo dovoljeno samo pod strogimi pogoji;
- prikrito oglaševanje in navedba oglaševalca;
- posebna pravila v oglaševanju, ki je namenjeno otrokom in mladoletnikom;
- spletno oglaševanje, ki bo prvič urejeno po pravilih oglaševanja;
- prepoved oglaševanja v ponovitvah programskih vsebin; oglaševanje pri katerem se prilagaja originalno programsko vsebino zaradi umeščanja lokaliziranih oglasnih sporočil;
- posebne omejitve oglaševanja alkoholnih pijač: časovna in platformska prosta izbira s sočasnim uvajanjem relativno strogih pravil, ki se nanašajo na vsebino oglasnega sporočila in način označevanja oglasnega sporočila (opozorilno sporočilo);
- posebna omejitev oglaševanja iger na srečo; omejitve se nanašajo na vsebine oglasnega sporočila (opozorilno sporočilo);
- prepoved oglaševanja tobaka, tobačnih izdelkov in elektronskih cigaret; prepovedi, ki so se do sedaj nanašale samo na cigarete se sedaj nanašajo tudi na elektronske cigarete in
- uskladitev z AVMS direktivo; pravila, ki se nanašajo na elektronske medije so prestavljene iz Zakona o elektronskih medijih v Zakon o oglaševanju.
Nov Zakon o oglaševanju bo v Srbiji predvidoma stopil v veljavo 6. maja 2016.