Član članu, Domače novice
V marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine
Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.
Največji porast zanimanja iPROM zaznava v vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike, ki v drugi polovici marca glede na februar beležijo v povprečju 166-odstotno povečanje povprečnega dnevnega dosega in 213-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Sledi kategorija zdravje z 92-odstotnim povečanjem, kulinarika z 68-odstotnim povečanjem in kategorija gospodarstvo s 66 odstotkov večjim povprečnim dnevnim dosegom. Največji padec iPROM zaznava v vsebinski kategoriji turizem, in sicer 16-odstotno zmanjšanje zanimanja v drugi polovici marca za vsebine povezane s to kategorijo glede na letošnji februar.
»Zanimanje za vsebine digitalnih medijev se je v preteklih dveh tednih povečalo skoraj toliko kot prej v desetih letih. V povprečju na leto beležimo med 5- in 15-odstotno rast dosega in obiskanosti digitalnih medijev. To kar z vidika rasti beležimo v teh dneh je fenomen. Takšne rasti v svoji karieri še nisem doživel. To so veliki izzivi za vse, ki vzdržujejo infrastrukturo različnih digitalnih platform,« komentira rast Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.
Regija Adriatik v povprečju z 59-odstotno rastjo medijske potrošnje digitalnih vsebin
Družba iPROM podoben trend beleži tudi v regiji Adriatik, kjer vsebine v digitalnih medijih beležijo v povprečju 59-odstotno rast povprečnega dnevnega dosega in 78-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Zanimanje za vsebine v hrvaških digitalnih medijih se je v drugi polovici marca v primerjavi s februarjem povečalo za 39 odstotkov, v srbskih za 52 odstotkov, za vsebine digitalnih medijev v Bosni in Hercegovini pa za 135 odstotkov.
iPROM