Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceV marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

Član članu, Domače novice

V marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

22. Apr 2020

Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.

Največji porast zanimanja iPROM zaznava v vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike, ki v drugi polovici marca glede na februar beležijo v povprečju 166-odstotno povečanje povprečnega dnevnega dosega in 213-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Sledi kategorija zdravje z 92-odstotnim povečanjem, kulinarika z 68-odstotnim povečanjem in kategorija gospodarstvo s 66 odstotkov večjim povprečnim dnevnim dosegom. Največji padec iPROM zaznava v vsebinski kategoriji turizem, in sicer 16-odstotno zmanjšanje zanimanja v drugi polovici marca za vsebine povezane s to kategorijo glede na letošnji februar.

»Zanimanje za vsebine digitalnih medijev se je v preteklih dveh tednih povečalo skoraj toliko kot prej v desetih letih. V povprečju na leto beležimo med 5- in 15-odstotno rast dosega in obiskanosti digitalnih medijev. To kar z vidika rasti beležimo v teh dneh je fenomen. Takšne rasti v svoji karieri še nisem doživel. To so veliki izzivi za vse, ki vzdržujejo infrastrukturo različnih digitalnih platform,« komentira rast Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs. 

 

Regija Adriatik v povprečju z 59-odstotno rastjo medijske potrošnje digitalnih vsebin

Družba iPROM podoben trend beleži tudi v regiji Adriatik, kjer vsebine v digitalnih medijih beležijo v povprečju 59-odstotno rast povprečnega dnevnega dosega in 78-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Zanimanje za vsebine v hrvaških digitalnih medijih se je v drugi polovici marca v primerjavi s februarjem povečalo za 39 odstotkov, v srbskih za 52 odstotkov, za vsebine digitalnih medijev v Bosni in Hercegovini pa za 135 odstotkov.

iPROM

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!