Član članu
V kolikšni meri so sledilci tudi volilci?
Letošnje volilne kampanje se bodo odvijale na družbenih omrežjih, zato bodo v Klipingu redno spremljali ključne trende in statistike, začenši z infograiko - številu sledilcev. Nekateri podatki niso presenetili, a vseeno se odpira veliko vprašanj. Kako se bo število sledilcev spreminjalo skozi volilno kampanjo – imajo politiki sploh še kaj prostora za pridobivanje novih? Bodo morda tudi izgubljali obstoječe? Kako aktivni bodo posamezniki z objavami? Kakšna bo vključenost (engagement)? Kakšne vsebine najbolj pritegnejo sledilce? In, morda stvar bolj poglobljene analize, koliko je mogoče iz posameznih statistik na družbenih medijih sklepati o volilnem rezultatu? Vse podatke bodo javno objavljali na interaktivni platformi. Vsak teden jo bodo dopolnili s kakšnim novim vpogledom, podatke bodo sproti osveževali in s tem omogočili tudi zelo podrobno spremljanje trendov.
Še pojasnilo o izboru politikov v analizo: trenutno spremljajo prvake parlamentarnih strank. Dodali so še prvaka Gibanja.Svoboda Roberta Goloba, ki po javnomnenjskih anketah med neparlametarnimi strankami dobiva pomembno podporo.