Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceThomas Kolster: The Hero Trap

Član članu, Tuje novice

Thomas Kolster: The Hero Trap

23. Jun 2020

Thomas Kolster, poznan kot Mr. Goodvertising, s svojo novo knjigo odkrito izziva upravljavce znamk in jih poziva naj zelo jasno definirajo svoje novo ključno poslanstvo (brand purpose).

Thomas v svoji novi knjigi še poglablja svoj pionirski koncept sodobnega brandinga, ki temelji na jasno izraženem poslanstvu znamke, ki mora biti povezano z ustvarjanjem dobrega za širšo družbeno skupnost: »Če boste s svojo znamko po svetu letali kot nekakšen Superman, boste gotovo slej kot prej udarili na trda tla«. Mr. Goodvertising to svojo misel združi v besedni zvezi 'Past junakov', s čimer tudi naslavlja svojo knjigo (orig. »The Hero Trap«). Njegova nova knjiga temelji na številnih analizah, ki jasno kažejo, da množica znamk poskuša svoje komunikacije graditi na trendovskih temah, ki se ukvarjajo z reševanjem družbene in okoljske problematike – od spoštovanja raznolikosti med ljudmi, do preobilice plastike v oceanih. Všečnost teh tem, ocenjuje Thomas, je tako velika, da se podjetja tega lotevajo površno, neiskreno in brez resnega in resničnega konteksta. To vodi do vedno večjega nezaupanja potrošnikov do teh znamk, saj takšne komunikacije razumejo le kot poceni marketinške trike, ki želijo bolj kot ne le večjo prodajo.

V svoji drugi knjigi Thomas opisuje in analizira številne primere komunikacijskih kampanj, ki jih dopolnjuje z razmišljanji somišljenika Marka Pritcharda, marketinškega direktorja korporacije P&G. Dokazujeta, kako so potrošniki resnično pripravljeni spremeniti svoje delovanje, ko začutijo, da bo takšna sprememba realno vplivala na kakovost njihovega življenja in na njihovo srečo. V knjigi »Past junakov« pojasnjujeta, kako je študija, v kateri so analizirali vrsto uspešnih marketinških kampanj, pokazala, da so kampanje, ki se iskreno osredotočajo na reševanje kakovosti življenja posameznikov za 29,5% bolj uspešne od kampanj, ki posredujejo samo splošne trditve. Trdita, da je ključno vprašanje, na katerega morajo odgovoriti znamke danes »Kdo lahko postanem kot znamka, kot podjetje in kdo lahko postanem kot oseba, če se povežem z znamko?«. Ključno gonilo znamk pri opredelitvi novega poslanstva je, da se morajo znamke osredotočati na trajnostno rast, ki je dejansko koristna in resnično spreminja svet okrog nas.

Thomas napoveduje, da z znamkami vstopamo v novo dobo, v kateri bodo v ospredje postavljene sanje, želje in ustvarjalnost ljudi. Stari koncepti znamk, trdi avtor, ne delujejo več.

V knjigi »The Hero Trap« so zapisani mnogi intervjuji o tematiki sodobnega trajnostnega znamčenja. S svojimi mislimi knjigo delajo še bolj aktualno že omenjeni Marc Pritchard, marketinški direktor pri Procter & Gamble; Daniel Lubetzky, ustanovitelj in izvršni predsednik pri Kind Snacks; Marcello Leone, izvršni direktor pri RYU; John Schoolcraft, globalni izvršni kreativni direktor pri podjetju Oatly; Joanna Yarrow, vodja trajnostnega in zdravega življenja pri podjetju IKEA; David Hall, direktor znamke LEGO in mnogi drugi.

O avtorju:

Thomas Kolster je marketinški aktivist in vizionar, ki v poslovni svet znamčenja v prvo vrsto postavlja planet in njegove prebivalce. Kot vodilni strokovnjak za trajnost in znamčenje že več kot 18 let svetuje mnogim podjetjem, tako največjim in najuspešnejšim korporacijam kot številnim manjšim in srednje velikim podjetjem po vsem svetu. Predava in piše kolumne v Guardianu in Adweeku in je avtor kultne knjige Goodvertising (Thames & Hudson, 2012). Njegovo temeljno reklo je preprosto “Spremembe začno pri tebi!”.

Thomas Kolster v naši Regiji:

Od leta 2019 Thomasa Kolsterja zastopa podjetje Formitas Group. Za sodelovanje z njim, za njegova predavanja, webinarje, delavnice ali za druge informacije lahko pišete na elektronski naslov [email protected].

Fotografije in biografija Thomasa Kolsterja so na voljo na thomaskolster.com.

Za intervju ali za več informacij o njegovem delu in novi knjigi lahko pišete Thomasu ali Miri na [email protected] ali pokličete na telefonsko številko +359 89 990 7703.

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!