Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceTo so bili naši oglasni plakati

Član članu, Novice SOZ splošne

To so bili naši oglasni plakati

27. Sep 2022

Ste se kdaj spraševali, kaj se zgodi z obcestnimi plakati, ko se vaša kampanja zaključi? Žalostna resnica je, da imajo plakati zunanjega oglaševanja običajno le eno življenje. A ne plakati letošnje Mercatorjeve kampanje To so naše police – z dobro idejo in sodelovanjem različnih partnerjev, so obcestni plakati s septembrom zaživeli kot reciklirane nosilne košarice. 

Mercator je v trajnostno prihodnost usmerjen trgovec, ena od njegovih pomembnejših trajnostnih aktivnosti pa je ta, da slovenskim kmetom zagotavljajo odkup kakovostnih domačih izdelkov, tako podpirajo slovensko kmetijsko in s kratkimi dostavnimi potmi zmanjšujejo svoj ogljični odtis. 

Ko iz oglasov nastanejo nosilne košarice za oglaševane izdelke

V prvi polovici leta so v agenciji Herman & partnerji za Mercator zasnovali kampanjo To so naše police, namenjeno promociji znamke slovenskih izdelkov Radi imamo domače.

Ker je velik del kampanje predstavljalo tudi zunanje oglaševanje, je v podjetju TAM-TAM nastala ideja o tem, da bi bilo “police” po koncu kampanje smiselno očistiti. Namesto da bi plakate po koncu kampanje zavrgli, so jim dali novo življenje - nastale so reciklirane nosilne košarice za izdelke Radi imamo domače. 

Plod sodelovanje vseh udeležencev oglaševalskega trikotnika

Da je 3.000 recikliranih nosilnih košaric danes na policah izbranih Mercatorjevih trgovin, je zaslužnih več partnerjev – naročnik Mercator, mediji (Europlakat in TAM-TAM), agencija ter Inštitut za celulozo.

»Kot iniciator recikliranja odpadnega plakatnega papirja Mercatorjeve kampanje v novo, uporabno življenje materiala, smo prevzeli dogovore z Inštitutom za celulozo in papir ter izpeljali celotno logistiko. Marsikaj koristnega smo se iz projekta naučili in verjamem, da bomo s podobnimi iniciativami nadaljevali tudi v prihodnje,« pravi Damjan Koren iz TAM-TAM.

“Na pobudo kolegov iz TAM-TAM smo z veseljem pristopili k skupnemu projektu in po koncu Mercatorjeve kampanje odstranili vse velike in mestne plakate kampanje. Skupaj smo zbrali kar 850 kilogramov papirja, ga odpeljali na Inštitut za celulozo in papir, tam pa so na koncu iz njega nastale zares lične košarice,” nam pove Tomaž Žontar iz Europlakata. 

Oglaševanje lahko ustvarja pozitivne spremembe

Mercator se je s svojim inovativnim projektom priključil Trajnostni pobudi Slovenske oglaševalske zbornice.

»V zadnjem obdobju se vse bolj poglabljajo razprave o vrednotah, družbi, naši prihodnosti. Ljudje s svojim vse bolj zahtevnim načinom življenja vse bolj aktivno posegamo v okolje, v ospredje pa posledično vedno bolj vstopa miselnost in ozaveščenost o odpravljanju obremenjevanja okolja. Vendar pa moramo vsi skupaj zavedanje o okoljski problematiki premakniti v dejansko okolju prijazno delovanje preko spremenjenega načina nakupnega vedenja, razvoja in proizvodnje okolju ustreznejših izdelkov in storitev, ravnanja z odpadki.  Čas je zdaj, da postanemo družbeno odgovorni porabniki in s tem prispevamo svoj delež k čistejši prihodnosti. 

Branža, v kateri delujemo lahko pomembno prispeva k okolju prijaznemu načinu delovanja. Smo tisti, ki spodbujamo nakupne odločitve, trg informiramo in mu predstavljamo izdelke in storitve ter s tem vplivamo na percepcijo in vedenja uporabnikov. Smo tisti, ki lahko vpliv oglaševanja v prihodnje učinkovito uporabimo za pospeševanje trajnostnega načina življenja in potrošnje ter v tem kontekstu prilagodimo tudi naš način vsakodnevnega dela,« pravi Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju.

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!