Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceSlovenci v četrtem tednu karantene

Član članu, Domače novice

Slovenci v četrtem tednu karantene

6. Maj 2020

https://www.ipsos.com/sl-si/slovenci-v-cetrtem-tedenu-karanteneOmejitve gibanja in življenje v karanteni v tem trenutku že malce popušča, a kako je to izgledalo v četrtem tednu izolacije je na reprezentativnem vzorcu 504 anketirancev preverila neodvisna tržno-raziskovalna agencija Ipsos.

Slovenska družba je v tem trenutku pozitivno naravnana, ima upanje in zaupanje v prihodnost. Po začetnem šoku in prilagoditvi vedenja ter dnevnih rutin Slovenci sprejemajo nove navade in tudi ocenjujejo, da bodo nekatere od njih ohranili tudi, ko se življenje vrne v normalo. Ob tem jih spremljajo različna čustvena stanja – ne eni strani situaciji botruje monotonost, pojavljata se tudi jeza in skrb (predvsem v povezavi s financami), po drugi strani pa je upočasnitev življenjskega stila spodbudila več ljubezni, na vrsto pa so prišli tudi hobiji, več časa pa je prineslo tudi mir in spokojnost.

Kakšno komunikacijo potrošniki pričakujejo? Katere znamke in podjetja so po oceni potrošnikov svojo komunikacijo najbolje prilagodili? V času nejasne prihodnosti potrošniki pričakujejo sporočila, ki spodbujajo občutek varnosti, podpore in vzpostavljanje pozitivnega vzdušja, kar je v skladu z ugotovitvami iz globalnih izkušenj in trendov, kar je tudi povzeto v raziskavi. Poleg teh pričakovanj poročilo tudi razkriva, katera podjetja so te trende uspešno prepoznala in prilagodila svojo komunikacijo ter bila s tem med potrošniki opažena.

Ali se je v tem času spremenil odnos do lastne skrbi za zdravje? Rek Zdrav duh v zdravem telesu očitno drži tudi v času karantene, saj je raziskava pokazala, da večina Slovencev skrbi za fizično pripravljenost z gibanjem (predvsem na prostem), poudarek pa je tudi na vnosu vitaminov (s hrano ali s prehranskimi dopolnili).

Prav tako opazne spremembe v vedenju so pri nabavi izdelkov za vsakdanjo rabo – zmanjšalo se je število trgovin, v katerih se nakupuje in povezano s tem tudi deleži nakupov po trgovcih.

Fizični dejavniki in okoliščine so v največji meri vplivali na omenjene spremembe vedenj in dnevnih rutin potrošnikov, a končna odločitev, ali bomo spremenjene navade tudi ohranili pa ostane odvisna od posameznikove notranje motivacije. Na to odločitev med drugim vplivata izkušnja in lastna ocena, kaj spremenjeno vedenje prinaša. Določene tendence, katere navade bomo ohranili, lahko že zaznamo, več o tem pa si lahko med drugim preberete v poročilu, do katerega lahko dostopate TUKAJ . 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!