Član članu, Domače novice
Skupaj smo na pravi poti, pravijo v Petrolu
Medtem, ko se svet spreminja, v Petrolu za svoje uporabnike še vedno ostajajo en postanek za vse opravke, na vseh njihovih poteh, pravijo v podjetju: tako klasičnih, po katerih potujemo, kot sodobnih, na naših pametnih napravah. V Petrolu tako iščejo varne in zanesljive poti do skupnega cilja, ki bi strankam čim bolj olajšale življenje. Šele skupaj smo namreč na pravi poti, povedo.
Tako so v Petrolu v zadnjih mesecih v odziv na potrebe na trgu v ponudbo svoje spletne trgovine Petrol eShop dodali nakup prehrambnih in osnovnih življenjskih izdelkov. Če so v spletni trgovini včasih večinoma prodajali izdelke za avto, dom in vrt, je sedaj tam na voljo vse, kar uporabniki morda potrebujejo doma: mleko, moka, sladkor, testenine, kava, pa tudi po robčki za razkuževanje, razkužila za roke, toaletni papir ter čistila in izdelki za osebno nego.
Kupovati je mogoče tudi s Petrolovo mobilno aplikacijo Na poti. V njej lahko uporabniki na izbrani Petrol naročijo izdelke iz ponudbe trgovin na bencinskih servisih ter jih prevzamejo le nekaj minut kasneje, brez nepotrebnega zadrževanja na prodajnem mestu. Ljudje so aplikacijo Na poti v zadnjih nekaj tednih prepoznali kot najbolj priročen in varen način plačevanja - če ne zaradi naročil izdelkov pa zagotovo zaradi osnovne funkcije aplikacije: plačevanja goriva kar iz udobja avtomobila, brez obiska blagajne.
Digitalne poti na Petrolu zaokrožuje uporabniški portal Moj Petrol, kjer lahko stranke že v nekaj klikih sporočijo stanje svojega števca Petrol energenta, naročijo dostavo kurilnega olja ali pa, kar iz udobja svoje dnevne sobe, izkoristijo popuste na ceno elektrike ali zemeljskega plina.