Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePobuda NAREDI ZDAJ

Član članu, Domače novice

Pobuda NAREDI ZDAJ

22. Apr 2020

 

 

 

 

 

 

Pobuda Naredi zdaj in brezplačen webinar za vse podjetnike

V času epidemije koronavirsua v Sloveniji je na hudi preizkušnji tudi slovensko gospodarstvo. Podjetja se soočajo z raznovrstnimi težavami ter jih poskušajo reševati na različne načine. Tudi v podjetju TSmedia poskušamo s svojim ravnanjem delovati kar najbolj družbeno odgovorno in tako s pomočjo svojih produktov in storitev podati roko vsem subjektom v slovenskem gospodarstvu.

V okviru blagovne znamke bizi.si se v aprilu pripravlja:

  • webinar bizi.si  za vse podjetnike: Kako prodajati v krizi in kako vam lahko pri tem pomaga bizi.si, ki bo potekal danes 23. aprila 2020 ob 10. uri, prijave se zbirajo prek spletne obrazca strani ali na [email protected],
  • posebno ponudbo za nove naročnike in posebno ponudbo 1 + 2 za tiste, ki bi želeli svojo ponudbo predstaviti na straneh bizi.si,
  • serijo praktičnih nasvetov za delo na daljavo (videoklice, vodenje projektov na daljavo, izmenjava datotek …),
  • serijo nasvetov, kako lahko pri krizi pomaga poslovni asistent bizi.si,
  • ažurno obveščanje o ukrepih, pobudah, novih sklepih in zakonih za pomoč gospodarstvu.

Poslovni asistent Bizi.si predlaga 10 aktivnosti, ki jih lahko naredite takoj zdaj:

1. Ohranite in krepite odnose

Najprej med sodelavci, ki sestavljajo osnovno celico vašega podjetja (ne glede na to, ali so doma na čakanju ali delajo od doma, se spopadajo z novimi izzivi, kot sta šolanje in varstvo otrok). Če bo ekipa povezana v krizi, bo iz nje prišla še močnejša. Tudi če je podjetje zaprto, se lahko slišite vsaj enkrat na teden, izmenjate mnenja, izkušnje, nasvete in krepite zaupanje med vami.

Pokličite stranke, poslušajte jih, ponudite pomoč, pokažite razumevanje. Tudi če jih ne morete obiskati, jih pokličite (prek Skypa, Zooma …), pošljite jim sporočilo. Zdaj je idealen čas, da nadgradite odnose z njimi, da začutijo, kdo ste v resnici in kakšne so vaše vrednote, ter se tako še bolj povežejo z vami.

2. Analizirajte

Če že dolgo niste, naredite zdaj analizo svojega podjetja: kaj ste do zdaj delali dobro, kaj slabo. Na bizi.si preglejte svoje poslovanje, poslovanje svoje konkurence, naredite primerjavo podjetij, grafično analizo po izbranih kazalnikih ali preverite tržne deleže. Bizi vam takoj na začetku že poišče podjetja, podobna vašemu, glede na vašo dejavnost. Predlagana, sorodna podjetja seveda lahko spremenite in dodate svoja. Ko boste pregledovali konkurenco, boste lahko hitro ugotovili, kako je rasla v zadnjih letih in kje se morda skriva potencial za vas. Natančno preglejte poslovanje svojih strank ter preverite, katere so dobičkonosne in katere niso.

3. Izkoristite svoj potencial

Bodite tu in zdaj, a pripravite se na potem. Razmišljajte o prednostih, ki so jih prinesle nove okoliščine za vaš posel. Razmišljajte, kako lahko prodajate zdaj in kako boste nadaljevali prodajo, ko bo kriza mimo. Načrtujte aktivnosti za obdobje, ko se bomo vsi vrnili v svoje pravo delovno okolje, načrtujte aktivnosti za leto ali več vnaprej. Morda je zdaj čas za razmišljanje o novih priložnostih ali pa razširitev posla na nove trge.

4. Pripravite analizo trga

Razmišljate o tem, da bi frizerski dejavnosti dodali kozmetične in pedikerske storitve? Bi radi le bolj preučili trg? Naredite analizo trga na bizi.si, ki omogoča, da s pomočjo več kot 40 kriterijev pripravite analize za poljubne dejavnosti in tako dobite vpogled v agregatne podatke za izbran segment trga. Tako lahko natančno analizirate in spremljate današnji ali prihodnji trg, prepoznate svojo tržno in pogajalsko moč.

5. Osvežite prodajni pristop

Posebno pozornost namenite svojim prodajnim sodelavcem, skupaj iščite nove prodajne pristope, pri čemer upoštevajte nove okoliščine na trgu. Zdaj ni čas za prodajne trike, ampak za iskrenost, poslušanje in pomoč strankam. Dodelajte digitalno komunikacijo s strankami, izkoristite možnost videoklicev. Naredite nove prodajne sezname, izdelajte si nove baze podjetij, npr. za podjetja, ki se ukvarjajo z rejo perutnine v dolenjski regiji.

6. Zaščitite posel

Veliko podjetij ima zaradi epidemije težave. Vaša pomembna skrb mora biti tudi to, da zavarujete sebe, svoj posel in ste na tekočem z dnevnimi spremembami. S pomočjo bizi obveščevalca ste vsakodnevno obveščeni o vseh kritičnih dogodkih in drugih pomembnih spremembah pri svojih poslovnih partnerjih (ali pri podjetjih, ki vas zanimajo, na primer konkurenca, potencialni partnerji). Obvestila dnevno prejmete po e-pošti, prav tako pa lahko obvestila pregledujete prek spletne strani bizi.si ali prek mobilne aplikacije.

7. Digitalna prihodnost

Če imate izdelke, ki so primerni za prodajo prek spleta, je zdaj skrajni čas, da razmislite, kako bi čim prej uredili spletno trgovino ali omogočili dostavo na dom. Odličen primer so lokalni pridelovalci domačih izdelkov, ki so strankam ponudili dostavo izdelkov na dom. Če prodajate storitve (npr. kozmetični saloni), ponudite strankam nakup bonov za storitve – tako boste lažje prebrodili trenutno krizo. Ponudite strankam pomoč na daljavo, nasvete, okrepite prisotnost na družbenih omrežjih. Ne dovolite, da bi vas stranke pozabile.

8. Spremljajte razpise in pomoči

Spremljajte vladne ukrepe in sprejemanje novih zakonov za pomoč gospodarstvu ter bodite pozorni na roke in druge datume, da boste lahko pravočasno oddali vse potrebne vloge za pomoč. Vse ukrepe za pomoč gospodarstvu objavljamo na straneh bizi.si, spremljajte tudi Posel danes na Siol.net, Furs in druga interesna združenja. 

9. Stopite iz cone udobja

Zdaj je priložnost, da naredite kakšno stvar, ki je sicer ne bi nikoli. Ste, na primer, kdaj poklicali konkurenčnega vulkanizerja ali mehanika in ga vprašali, kako mu gre? Ste kdaj razmišljali, da bi se povezali z njim ter izkoristili moč sodelovanja in povezovanja?

10. Nikoli ni bilo časa za …

Naredite tisto, za kar vam je vedno primanjkovalo časa ali volje. Uredite papirje, temeljito očistite poslovne prostore, posodobite svoje spletno mesto, ažurirajte besedila, preglejte ali dodajte nova družbena omrežja, izobražujte se. Na spletu je veliko webinarjev, posnetkov preteklih konferenc, predstavitev, ki so koristne ne le za posel, ampak tudi za vaš osebni razvoj.

Ustvarjajte, kuhajte, pojdite v naravo in zaupajte, da bo kmalu spet vse tako, kot mora biti.

Če potrebujete pomoč pri uporabi bizi.si, pišite na [email protected] ali pokličite na 01 473 00 40.

TSmedia

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!