Član članu
Outstanding 2022 predstavil žirijo
Družba Europlakat, organizator tekmovanja Outstanding za presežke v zunanjem oglaševanju, je razglasila žirante, ki bodo letos presojali, katera so (ali še bodo) najboljša dela na področju zunanjega oglaševanja. Letos bo žirantom predsedovala Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti, poleg nje pa bodo v žiriji še Anita Srac, vodja področja marketinga v Lidlu Slovenija, Tanja Winterleitner, direktorica marketinga v Telemachu, Denis Potočnik, vodja marketinga v Alpe Panon McDonald's Slovenija, David Fartek, umetniški direktor v agenciji Arnoldvuga, Tomaž Apohal, ustanovitelj, partner in kreativni direktor v agenciji Yootree, in Jure Sotler, umetniški direktor v agenciji Luna \TBWA. Žirija bo začela s pripravami na ocenjevanje sredi novembra, ocenjevanje pa se bo zaključilo sredi januarja 2023.