Član članu, Novice SOZ splošne
Osrednje gonilo rasti Argete je trajnost
Kot močan tržni vodja v svojem segmentu se Argeta zaveda odgovornosti, ki jo ima do družbe, uporabnikov in okolja. Svojo odgovornost je povezala s poslovnimi priložnostmi in rast strateško pozicionirala v preseku skrbi za okolje, družbo in prihodnji poslovni razvoj.
Analiza poslovanja Argete je pripeljala do samostojnega trajnostnega programa
Argeta je k oblikovanju svojega trajnostnega programa pristopila strateško in v začetku izdelala LCA analizo za svoje glavne izdelke. Na ta način so pri Argeti določili, v kateri življenjski fazi izdelka ima ta najpomembnejše okoljske vplive. Drugi pomemben del oblikovanja trajnostnih zavez je bila velika mednarodna raziskava, v kateri so ugotavljali, kakšne trajnostne korake potrošniki pričakujejo od znamk. V tretjem delu je Argeta ugotovitve LCA analize in raziskave med potrošniki povezala z doseganjem trajnostnih ciljev Organizacije združenih narodov.
Tako je nastal program Spread good, s katerim si Argeta postavlja ambiciozne trajnostne cilje, ki jih bo dosegla preko treh ključnih zavez:
1. Zaveza uporabnikom
20 milijonom ljudem bodo pomagali k lažjemu doseganju prehranskega ravnovesja in bolj zdravi prehrani.
2. Zaveza okolju
Svoj okoljski odtis bodo zmanjšali za 20 odstotkov.
3. Zaveza družbi
Z izobraževanjem, podporo boljši prehrani in promocijo športa želijo pozitivno vplivati na kakovost življenja 20 milijonov ljudi.
Več o trajnostnih zavezah Argete
Oglejte si tudi video