Član članu, Novice SOZ splošne
Nova (po)doba namazov Argeta
Argeta, ki sledi filozofiji najboljšega, svoje ljubitelje po šestih letih razveseljuje z novo podobo.
Nenehno izboljševanje izdelka in premikanje meja kategorije, v kateri deluje blagovna znamka Argeta, ji omogočata, da zaseda mesto tržnega vodje v večini evropskih držav in (p)ostaja prva izbira kupcev po vsej Evropi.
Argetino poslanstvo je stremljenje k najboljšemu.
Z novo podobo dozic se Argeta oddaljuje od industrijskega videza, ki prevladuje pri konkurentih znotraj kategorije ter hladni podobi, ki smo je vajeni na izdelkih mesnih in ribjih namazov, dodaja barve in sodobnost. Nova podoba Argetinih dozic na drugačen in opazen način nagovarja Argetine navdušence in jim z osrednjim elementom podobe, z ilustracijo, približuje karakter in zgodbo posameznega okusa.
Kaj prinaša nova podoba?
Novo vizualno podobo dozic, katere avtor je agencija Yootree, spremlja več kot 20 različnih ilustracij, ki Argetinemu prenovljenemu videzu dodajo toplino, čustva in odpirajo vrata neustavljivi domišljiji.
Sveža preobleka Argetinih dozic z oblikovanjem in zgodbami ilustracij vizualno odraža tudi značaj posameznih okusov. Prednost tovrstnega koncepta znamčenja z uporabo različnih motivov je hitra in opazna predstavitev široke palete okusov.
Kaj pa okus?
Kljub novemu videzu dozic pa okus namazov Argeta še naprej ostaja takšen, kot ga imamo najraje – edinstven, mazljiv in polnega okusa.
Ne spreglejte nove podobe namazov Argeta in si še danes privoščite svoj najljubši okus!