Član članu
Nasvet strokovnjaka 2.0
Znamka Peugeot v nadgradnji lanskoletne oglaševalske kampanje Nasvet strokovnjaka na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje svojega vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju in niza argumente, zakaj je bolje zaupati pooblaščenim Peugeot strokovnjakom.
Oglaševalska akcija, ki je že štartala na televiziji in internetu, predstavlja nadaljevanje celostne komunikacijske platforme pooblaščenih servisov Peugeot, ki jo je pripravil P Automobil Import (generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot v Sloveniji) v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop.
Serija treh oglasov, v katerih v vlogi lokalnega avtomehanika nastopa stand up komik Rok Bohinc, prikazuje dodano vrednost pooblaščenih servisov Peugeot.
Zakaj nadgradnja »Nasvet strokovnjaka«?
Prvotno smo izhajali iz podatka, da lastniki svoje vozilo po izteku garancije pogosteje zaupajo lokalnim serviserjem, saj stavijo predvsem na nižjo ceno. Veliko rabljenih (sploh starejših) avtomobilov servisirajo »zasebni mojstri«, ki niso vešči zahtevnejših popravil, ne zagotavljajo transparentnosti, nimajo ustrezne opreme ali pa za svoje storitve ne izdajajo računa in garancije, kar lastnike vozil lahko na koncu drago stane.
Kampanja zato ponovno nagovarja, da vzdrževanje vozila raje vedno zaupamo pooblaščenim Peugeot strokovnjakom. Servis pri njih ima namreč številne prednosti – od video diagnostike do originalne dodatne opreme po meri vašega vozila.
Pri ideji nadgradnje kampanje so izhajali iz raziskav in prednosti pooblaščenih servisov Peugeot:
- Video »Priporočilo«: podatek spletne ankete agencije Ipsos, ki jo stranke prejmejo po obisku pooblaščenega servisa Peugeot, je za leto 2022 pokazal, da kar 94,3 % njihovih strank pooblaščeni servis Peugeot priporoča svojim prijateljem in znancem. Visok odstotek priporočila je odličen pokazatelj na visoko zaupanje strank v strokovnost in kakovost storitev pooblaščenih servisov Peugeot.
- Video »Originalna dodatna oprema«: kakovost, varnost in strokovno svetovanje ter montaža je le nekaj razlogov za nakup originalne dodatne opreme narejene »po meri« vozila. Gledalce s komuniciranjem teh prednosti povabimo k obisku pooblaščenih serviserjev Peugeot, ki razpolagajo s širokim naborom dodatne opreme za vse letne čase in raznovrstne hobije strank.
- Video »Videocheck«: na pooblaščenih servisih Peugeot strankam nudimo storitev in aplikacijo Videocheck. S pomočjo teh stranka po priporočilu serviserja tudi na daljavo lahko potrdi morebitna dodatna popravila na vozilu, ki jih je Peugeot strokovnjak odkril med servisom vozila. Transparentno, enostavno in brez skritih stroškov.
Elementi oglaševalske akcije:
2 televizijska oglasa, 3 videi za spletno video oglaševanje in družbena omrežja
Oba oglasa si lahko ogledate na spodnjih povezavah:
- Priporočilo: https://youtu.be/GCwSRyHsILI
- Originalna dodatna oprema: https://youtu.be/c-3Vg6Twh2A
- Storitev videocheck: objavijo sočasno z nacionalno kampanjo
Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Gregor Draksler, Katra Planinšek
Direktor projekta in vodja projekta v agenciji: Žiga Gliha, Patrizia Cresso
Vodja produkcije in vodja projektov v produkciji: Emina Halilović
Kreativna direktorica in tekstopistka: Mirka Modrinić, Veronika Povž
Art direktor in oblikovalka: Rok Flego, Patricija Rantaša
Produkcijska hiša in režiser: Warehouse Collective d.o.o., Luka Furlan
Medijska agencija: Pristop Media
ODNOSI Z JAVNOSTMI
Barbara Kmet
041 605 406
POVEZAVE
Spletna stran PEUGEOT za novinarje
http://int-media.peugeot.com/fr
Brand Center PEUGEOT
https://brand.peugeot.com/en
O ZNAMKI PEUGEOT
PEUGEOT je znamka vozil visokega segmenta za širok krog potrošnikov s svetovnimi razsežnostmi. Med njene vrednote sodijo odličnost, stil in emocije. PEUGEOT je navzoč v več kot 160 državah, kjer ima 10.000 prodajnih mest. V letu 2020 je prodal več kot 1.200.000 vozil. V letu 2021, po proslavitvi svoje 210. obletnice, nam znamka PEUGEOT predstavlja svojo novo podobo z grbom, ki poudarja njeno osebnost in brezčasnost. Poleg celovite prodajne palete elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil, je PEUGEOT razvil še nov koncept "neo zmogljivost". Prvo vozilo nove linije učinkovitih in visoko zmogljivih vozil je 508 PEUGEOT Sport Engineered.