Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceModrost ob kavi – premišljena direktna komunikacija

Član članu, Domače novice

Modrost ob kavi – premišljena direktna komunikacija

26. Maj 2020

“Tebe pa tudi pod masko prepoznam”, me je pozdravil glas v trgovini danes popoldne. Meni se je moški, ki je izbiral izdelke na polici nasproti mene, sicer tudi zdel znan, a ker sva se srečala nekje, kjer ga nisem pričakovala, in ker v vseh letih odkar ga poznam nikoli ni imel dolgih valovitih las, sem ga enostavno prezrla. Moji možgani so namreč to anomalijo (sicer zelo dobro frizuro) sprejeli kot nekaj, kar je popolnoma nemogoče povezati z njim in so nadaljevali z iskanjem pravih stekleničk za bezgov sirup. 

Ko pa je spregovoril in se je čez nezakrito čelo in oči razlezel znani nasmeh, so tudi moji možgani poslali nasmeh veselja in dobrodošlice na moj obraz. Hitro sva se dogovorila za kavo, nato pa klepetala, si delila izkušnje preteklega obdobja in bila kot po navadi izjemno vesela, da sva se srečala.

Na vprašanje, kako so prenesli izolacijo, sem dobila izjemno moder odgovor: “Takoj smo vsi ostali doma in delali od doma. Na srečo imamo dovolj prostora, da je vsak delal v svojem prostoru. Tretji dan je bil težaven, saj smo se res močno skregali.”  In je takoj z nasmehom nadaljeval: „Vse je bilo v redu, smo se takoj usedli, se odkrito pogovorili, in se dogovorili za pravila, način delovanja in toleranco v dani situaciji, ki bo očitno še kar trajala. Potem je bilo pa super, ne samo, da ni bilo več napetosti, ampak smo se celo še bolj zbližali in tudi naše najstnice pravijo, da smo se imeli prav fajn.”

In to je ta modrost, ki jo danes z veseljem delim z vami. Z integriteto, s sledenjem dolgoročni strategiji, z dobro ekipo in s premišljeno direktno komunikacijo lahko posamezniki in organizacije uspešno preživimo še tako težke krizne trenutke.

PwC je lani, torej leto pred sedanjo krizo, naredil raziskavo PwC’s Global Crises Survey 2019. Intervjuvali so več kot 2.000 vodilnih managerjev v 25 industrijah, 43 državah, ki so v preteklem obdobju 5 let preživeli čez 4.500 različnih kriz.

Spoznanja iz te obsežne ankete kažejo, kakšne organizacije so učinkovito preživele krize in iz njih izšle bolj uspešne. Poenostavljeno - uspešne organizacije so imele podobne pogoje in so podobno reagirale kot družina mojega današnjega sogovornika.

Rezultati raziskave PwC-ja kažejo, da je seveda več dejavnikov, ki vplivajo na to, kako posamezno podjetje preživi krizo. A najbolj pomembni dejavniki so tisti, ki so se zgodili pred nastankom krize in posledično vplivajo na dejanja med samo krizo.

Vse se začne in konca pri ekipi. Ni skrivnost, da obstaja močna korelacija med močnimi timi in uspešnostjo. In PwC je to identificiral tudi v tej raziskavi.

Ključno je zavedanje o povratni zanki. Kriza je vedno človeški dogodek in ima močen pozitiven ali negativen učinek na vsakega vpletenega človeka. Samo ljudje lahko učinkovito rešijo krizo, in hkrati so ravno ljudje, zaposleni, partnerji in ostale zainteresirane javnosti, tudi najbolj prizadeti. In zato je odkrita, jasna in na osnovi dejstev pripravljena komunikacija z notranjimi in zunanjimi javnostmi ključnega pomena. Treba je upravljati s pričakovanji vseh udeleženih in imeti jasno komunikacijsko strategijo.

Lažje rečeno kot storjeno. In vendar nekaterim uspeva.  93 % tistih, ki so iz krize prišli močnejši in bolj uspešni, je izjavilo, da so se na krizo odzvali kot ekipa in ves čas delovali v skladu z vrednotami organizacije. V vsakem trenutku so delovali z integriteto. Med tistimi, ki so iz krize prišli neuspešni, je bilo le 39 % takih, ki so izjavili enako. Vsi pa so imeli težko obdobje in so svoje vire fokusirano usmerjali v kombinacijo „business as usual”, hkrati pa v upravljanje z novim izzivom.

V organizacijski ekipi Effie Slovenija 2020 se zavedamo, da je danes v takem obdobju prav vsaka organizacija v Sloveniji. In naš prvi nagovor, ki je govoril o učinkovitosti in uspešnosti, je danes še bolj primeren.  Delati prave stvari pravilno. Imeti dolgoročno strategijo in ji slediti je v vsakem trenutku prava pot.

Poslanstvo Effie je namenjeno spodbujanju uspešnosti. In zato je edino naravno, da tudi mi sledimo dolgoročni strategiji. Z licencodajalcem smo se dogovorili, da bomo Effie 2020 podaljšali za eno leto. Tako ne izvedbe tekme ne izobraževalnih vsebin ne bomo odpovedali, ampak izvedli v podobnem obsegu skozi daljše obdobje.

V tem času, ko je delovanje vseh organizacij okrnjeno, pa je pomembno, da vsi skupaj zadihamo in se osredotočimo na najbolj pomembne aktivnosti. Verjamemo, da bomo, tako ekipa Effie Slovenija kot naši partnerji, med tistimi, ki bomo iz tega obdobja prišli močnejši in z novimi uspehi.

Vesna Marđonović

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!