Član članu
Mercator in partnerska podjetja z belimi embalažami do novih rešitev
Posebne izdaje priljubljenih izdelkov za otroke pašteta Argeta, prehranski dopolnili Propolis Oral in Gelee Royal Junior, sadna pijača Pingo ter piškoti Plazma so zdaj na Mercatorjevih policah v spremenjenih, belih embalažah. Bela embalaža namreč otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak da lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo. Podjetja, ki sodelujejo v projektu, tako postavljajo nov zgled dobre prakse pri iskanju rešitev, ki pomenijo koristi za vse deležnike. »Mercator razume svojo vlogo širše, ne le kot največji trgovec v regiji, ampak tudi kot povezovalec in generator sodelovanja. S partnerji želimo spodbuditi razmislek o kreativnosti in skupnem iskanju novih rešitev, saj sta prav kreativnost in sodelovanje pri trajnostnih rešitvah med ključnimi veščinami sodobnega časa«, je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjevega poslovodstva.