Tuje novice, Novice SOZ splošne
Mediji se osredotočajo na digitalno
Mediji se v vse večji meri osredotočajo na digitalno distribucijo, vendar za nekatere oglaševalce tiskane izdaje še vedno ostajajo najbolj učinkovit oglaševalski kanal.
The Financial Times uporablja plačilni zid (paywall), vendar raziskuje, kako implementirati družbene medije v svojo strategijo "dosega in odziva".
Jon Slade, globalni direktor B2C, je za Digiday opisal premik v razmišljanju, saj so se časopisi odmaknili od časovne omejitve dostopa do plačljivih preizkusov. Po novem jih vse več tudi omogoča dostop do brezplačnih vsebin za bralce, ki do člankov pridejo preko Googla, Facebooka ali Twitterja.
"Plačljivi preiskusi optimizirajo odziv in v njihovem primeru smo opazili zdravo rast naročnin," je pojasnil. "Seveda pa še vedno želimo povečati globalni doseg našega novinarstva," je dodal. "Dve tretjini naših naročnikov je lociranih izven VB in verjamemo, da je prav tam naš največji potencial za izboljšanje."