Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMastercard v smeri bolj trajnostne prihodnosti na čelu plačilne industrije

Član članu, Novice SOZ splošne

Mastercard v smeri bolj trajnostne prihodnosti na čelu plačilne industrije

3. Aug 2020

Mastercard v smeri bolj trajnostne prihodnosti na čelu plačilne industrije

Več kot tri četrtine sodelujočih v globalni raziskavi je »resno zaskrbljenih« nad okoljem in meni, da bi morala podjetja narediti več za omejitev svojega vpliva na planet. Potrošniki želijo s svojimi pozitivnimi dejanji zmanjšati vpliv okoljskih sprememb in mnogi se tako odločajo za omejevanje svoje uporabe plastike za enkratno uporabo. Mastercard je za naslavljanje tega vse bolj perečega vprašanja v sodelovanju z globalnimi panožnimi akterji razvil program trajnostnih kartic, na voljo za izdajatelje po vsem svetu. Namen novega imenika trajnostnih materialov in dobaviteljev takih kartic je trajnostno izbiro uveljaviti kot najboljšo možnost za finančne institucije po vsem svetu in spodbuditi rast inovacij.

Ponudba trajnostnih kartic podjetja Mastercard je na voljo potrošnikom v več kot ducatu držav iz vsega sveta in več kot 60 finančnih institucij je izdalo kartice iz odobrenih materialov, torej iz plastike, ki jo je moč reciklirati, ki je narejena na biološki osnovi, je brez klora, razgradljiva ali ki prihaja iz oceanov. Te institucije vključujejo banke Crédit Agricole in Mauritius Commercial Bank (MCB) ter Santander, ki bo take kartice izdal v bližnji prihodnosti. Imenik podjetja Mastercard bankam omogoča izvedeti več o teh alternativah, vzpostaviti sodelovanje s proizvajalci kartic in dopolniti svoje trajnostne pobude s sistemsko spremembo dobavne verige.

Ta pobuda predstavlja nov mejnik v večletnih prizadevanjih, katerih cilj je uvedba globalnega sistema potrjevanja podjetja Mastercard za odobrene trajnostne kartice. Pobuda nadgrajuje partnerstvo za okolju prijaznejša plačila (Greener Payments Partnership - GPP), ki so ga leta 2018 vzpostavili Mastercard in proizvajalci kartic Gemalto, Giesecke+Devrient in IDEMIA z namenom uvedbe najboljših okoljskih praks in zmanjšanja uporabe PVC plastike iz netrajnostnih virov pri izdelavi kartic. Vsakoletna proizvodnja plačilnih kartic dosega okoli 6 milijard enot in običajno uporabljen material je PVC plastika. Te kartice se v povprečju zamenjajo vsake tri ali štiri leta in nato končajo na odlagališčih po vsem svetu.

»Naš cilj je preprost: bankam želimo pomagati svojim strankam ponuditi okolju bolj prijazne kartice, in za doseganje te spremembe izvajamo konkretne korake. Koristi imajo prav vsi – okolje, podjetja in potrošniki, katerih spreminjajoče se potrebe naslavljamo,« je dejal Ajay Bhalla, vodja oddelka Cyber ​​& Intelligence pri podjetju Mastercard. »Veseli nas, da se naša prizadevanja krepijo v mnogih delih sveta in upamo, da se nam bo pri našem skupnem delovanju za naslavljanje okoljskih izzivov pridružilo še več organizacij.«

Mastercard nadaljuje z vlaganji v nove tehnologije in vire, s katerimi želi trgu ponuditi nova spoznanja in vpoglede na področju trajnostne izbire za vse načine plačevanja. Laboratorij Global DigiSec Lab podjetja Mastercard v Veliki Britaniji, katerega cilj je povečati inovativnost izdelkov in naložb v varnost, je finančno podprl tehnologijo, ki analizira materiale iz katerih je bila kartica izdelana, poda njihovo oceno vpliva na okolje in izdajateljem kartic Mastercard omogoča neodvisno evaluacijo materialov uporabljenih pri izdelavi. Laboratorij prav tako vlaga tudi v vodilne akademske raziskave na področju okolju prijaznih načinov recikliranja obstoječih plastičnih kartic.

Navdihujemo okolju prijazne odločitve

Podjetje Mastercard v središče svojega poslovnega modela postavlja okoljske, družbene in upravljavske dejavnike ter celoten obseg tehnologije, partnerstev in ljudi usmerja v oranje ledine na področju vključujoče in trajnostne rasti za vse. Dosedanji bistveni dosežki podjetja pri ustvarjanju izdelkov, storitev, partnerstev in izkušenj potrošnikom omogočajo, da se lahko odločijo za trajnostno potrošnjo ter tako pomagajo planetu – enostavno, intuitivno in v njihovo korist. 

Koalicija Priceless Planet Coalition (PPC) predstavlja platformo, ki združuje prizadevanja podjetij na področju trajnosti in izvajanju pomembnih naložb za ohranjanje okolja. PPC in partnerji, ki si delijo prepričanje da dobra dela bogatijo, so se zavezali, da bodo v petih letih posadili 100 milijonov dreves, in tako navdihnili pozitivna dejanja potrošnikov. Partnerstvo s švedskim zagonskim finančno tehnološkim podjetjem Doconomy potrošnikom medtem omogoča sledenje, razumevanje in prevzemanje odgovornosti za njihov okoljski odtis s pomočjo digitalnih orodij, ki postavljajo nove standarde za namenske plačilne rešitve. Podjetje Mastercard se je pred kratkim prav tako pridružilo pobudi RE100, s čimer še nadalje izkazuje svojo zavezanost k obnovljivi energiji in postavlja nov ambiciozen cilj pri omejitvi vpliva emisij toplogrednih plinov na 1,5 °C, ki ga je odobrila pobuda Science Based Target Initiative. Za več informacij glede zavezanosti podjetja Mastercard do okoljske trajnosti, obiščite https://www.mastercard.us/en-us/vision/corp-responsibility/sustainability.html.

Mastercard se zavezuje k oblikovanju bolj vključujočega digitalnega gospodarstva, ki deluje v korist vseh, s čimer želi v digitalno ekonomijo do leta 2025 vključiti milijardo ljudi in 50 milijonov majhnih in srednje velikih podjetij ter podpreti 25 milijonov podjetnic pri razvoju njihovih podjetij.

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!